Nikola Mirčić, HansenBack – Život u doba konkurencije | BIZIT2021

“Važno je šta znaš, ali potpunog uspeha nema bez toga koga znaš”, istakao je Nikola Mirčić, Business Trainer and Ice Pilot, Hansen Beck na nedavno održanoj BIZIT konferenciji i postavio pitanje kome su sve potrebni korisnici i jesu li i BIZIT učesnici takođe korisnici.

PCPress.rs Image

“Potpuno zadovoljan korisnik će doneti 2,6 puta više prihoda od delimično zadovoljnog korisnika, a 14 puta više od delimično nezadovoljnog korisnika,” istakao je citirajući rezultate istraživanja InfoQuest studije. Govorio je o istorijatu kompanije Ford i kako je ta kompanija spustila cene proizvoda kako bi korisnike načinila zadovoljnijim. Potom je govorio o značaju znanja za uspeh i kompaniji Hansen Beck.

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  BIZIT 2021: Počela je Bitka za korisnike
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *