Ninja Gaiden: Ragebound vraća serijal korenima, ali iz nove perspektive
Ninja Gaiden: Ragebound je nova 2D akciona igra koja se, iako nije delo originalnog tima Team Ninja, u svakom kadru i pokretu vidi kao omaž klasičnim igrama serijala. Iza ovog projekta stoji španski studio The Game Kitchen, poznat po serijalu Blasphemous, koji kombinuje metroidvania stil sa mračnim elementima španske religiozne i kulturne istorije.
Španski studio The Game Kitchen donosi retro akciju sa modernim tvistom
Režiser igre Dejvid Žaumandre kaže da je Ragebound za njega i ceo tim projekat iz snova. Razvoj je započeo tokom rada na Blasphemous 2, a priliku za rad na Ninja Gaiden dobili su zahvaljujući izdavaču Dotemu, poznatom po igri TMNT: Shredder’s Revenge, koji ih je zapazio upravo zbog Blasphemousa.
Iako vizuelno podseća na Blasphemous 2, Ragebound je brža, energičnija i nostalgičnija igra, sa duhom ’80-ih — glasna, ponekad kičasta, ali šarmantna. Igra ocenjuje brzinu i efikasnost prelaska nivoa, uz minimalno primanje štete.
Jedna od ključnih ideja bila je uključivanje dva protagonista, od kojih je jedan član Black Spider Clana — tradicionalnih neprijatelja u serijalu. Radnja je smeštena tokom dešavanja originalne Ninja Gaiden igre iz 1988. godine. Dok Rju Hajabuza odlazi u SAD, demoni napadaju njegovo selo, a novi heroj, Kenji Mozu, mora da spase svoj klan.
Zanimljivo je što su i Dotemu i Koei Tecmo (nosilac licence za Ninja Gaiden) podržali ideju igranja kao član Black Spider Clana. U demou se vidi da Kenji i članica Kumori moraju da sjedine duše kako bi preživeli, čime Kenji dobija pristup njenim sposobnostima, poput bacanja kunaija za napade iz daljine.
Borba je dinamična i izazovna — često se vodi protiv više protivnika istovremeno, uz izbegavanje i odbijanje napada. Kombinovanje sposobnosti Kenjija i Kumori donosi zadovoljavajuće i fluidno iskustvo borbe.
Iako je još rano za konačne zaključke, Ragebound deluje kao punokrvni Ninja Gaiden naslov.
Izvor: Engadget