Novi uređaji za Gradsku organizaciju gluvih Beograd

Video relej centar je osmišljen kao video servis, u okviru kojeg gluve i nagluve osobe, putem video poziva, mogu da komuniciraju sa osobama koje čuju i ne znaju srpski znakovni jezik, koristeći usluge prevođenja tumača za znakovni jezik. Sada su prostorije Gradske organizacije gluvih Beograd, uključujući i video relej centar, renovirane i opremljene novim uređajima, uključujući televizore, laptopove i klime, uz pomoć kompanije Samsung.

PCPress.rs Image

Koristeći Skype, tumači svakodnevno besplatno pružaju usluge prevođenja korisnicima znakovnog jezika preko video linka. Od sada, gluve i nagluve osobe moći će direktno da komuniciraju koristeći usluge prevođenja tumača za znakovni jezik i u servisima kompanije Samsung, ukoliko im bilo kakva pomoć ili informacija bude bila potrebna. Pomoć će im biti na raspolaganju u servisima „Promobi“ (Terazije 31), „Promobi’“ – Centralni servis (Požeška 154-156), EKRAN servis (Takovska 58) i Samsung Experience Store u Ušće Shopping Centru.

“Već više od 90 godina ova organizacija zastupa interese gluvih i nagluvih osoba sa ciljem njihovog uključivanja u sve sfere društvenog života. Kompanija Samsung, s druge strane, teži da projektima iz oblasti obrazovanja, zapošljavanja, zdravstva, na globalnom nivou i u Srbiji pomogne onima kojima je potrebno, koliko i gde sa našim tehnologijama možemo. Zato sam ponosan što će i u našim servisima gluve i nagluve osobe moći da putem video relej centra dobiju sve informacije koje su im potrebne. Ponosan sam što, korak po korak, uklanjamo barijere u komunikaciji”, rekao je Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Samsung.

Pročitajte i:  Samsung lansira aplikaciju za pomoć ljudima sa govornim poremećajima
PCPress.rs Image
Slađana Gordić, predsednica Gradske organizacije gluvih Beograda i Milan Vujovic, direktor marketinga kompanije Samsung

U Srbiji, prema podacima Saveza gluvih i nagluvih Srbije, živi od 30.000 do 130.000 gluvih i nagluvih osoba. Video relej centar radi od 8 do 20 časova, u dve smene, sa dva tumača. Tumači prosečno dnevno obave 30 poziva dnevno, dok postoji više od 560 registrovanih stalnih korisnika koji koriste usluge ovog centra. Kompanija Samsung uložila je u ovaj projekat više od 10.000 evra.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , ,