#BIZIT2016: Poslednja šansa za digitalnu transformaciju vašeg poslovanja

Stephan Aarstol, vlasnik kompanije Tower Paddle Boards, pre nešto više od godinu dana je dozvolio zaposlenima da odlaze sa posla u vreme ručka, dakle u 13 časova, i ponudio im da učestvuju u podeli pet odsto profita firme. Prilično radikalnu odluku, koju je opisao u knjizi „Petočasovni radni dan – živite drugačije, budite produktivniji, nađite sreću“, doneo je u želji da transformiše svoje poslovanje.

Po osnivanju Tower‑a zaposleni su, kao i većina drugih radnika, bili na poslu osam sati dnevno. Tokom 15 godina rada Aarstol se suočio sa činjenicom da su pojedini radnici daleko efikasniji od drugih. To ga je i podstaklo na izazov zaposlenima, tj. na tromesečni pilot program. Zaposlenima je objasnio da je petočasovni radni dan uveo iz dva razloga: prvi razlog je bio kvalitetniji život radnika, a drugi – da bi im pružio priliku da zarade više. Zauzvrat je od zaposlenih zatražio da u periodu od 8 do 13 sati budu dva puta produktivniji nego što je prosečan radnik u Americi. Svi koji nisu mogli da izdrže ovaj režim rada ubrzo su otpušteni.

Pročitajte i:  Ciljani marketing za veći broj korisnika

Plate radnika su sa 20 dolara skočile na 38,4 dolara po satu, a poslovni rezultat kompanije bio je neverovatan. Prema listi Inc.5000 američkih kompanija, Tower je proglašen najbrže rastućom firmom za poslednjih dve godine.

transformation_at_future_perfect

Istina, i Aarstol se slaže da skraćenje radnog vremena na pet sati dnevno nije prihvatljivo za sve kompanije, zbog prirode njihovih poslova, ali u tim kompanijama treba smisliti nešto drugo – nalazimo se u vremenu kada je transformacija poslovanja neminovna.

Koje segmente poslovanja treba transformisati zavisi od firme, a #BIZIT2016 upravo ima zadatak da odgovori na pojedina ključna pitanja. Ponudićemo kompanijama ideje kako da pronađu alternativne modele poslovanja, možda i da zađu u potpuno nove tržišne niše, objasnićemo im kako da se razlikuju od konkurencije, kako da pronađu vrhunske kadrove, kako da pomognu u školovanju mladih i usavršavanju zaposlenih, i kako da ne izgube medijsku trku sa konkurencijom.

Izuzetno ponosan na rezultat ostvarivanja svoje ideje, vlasnik Tower‑a je posebno istakao da bi bez digitalizacije svih segmenata poslovanja rezultat izostao. Zato ne treba da čudi što je ovogodišnji akcenat #BIZIT2016 upravo na digitalnoj transformaciji poslovanja.

Pročitajte i:  Marketinške kampanje za milenijalce

U kojoj meri smo napredovali u ovom procesu, šta još treba da se uradi, koje sisteme želimo da implementiramo, koji su najbolji za nas, koliko je tehnologija daleko otišla i da li držimo korak sa svim trendovima, saznaćete 2. i 3. novembra na #BIZIT2016.

Razmena iskustva, znanja i ideja su tradicionalni segment BIZIT‑a, a ovogodišnje iznenađenje je težnja tima BIZIT‑a da, pored transformacije poslovanja i digitalne transformacije, obavezno prihvatite neophodnost lične transformacije.

paranet-blog5

Facebook komentari:
Kaspersky Lab
Tagovi: , , ,