Prihodi Facebook-a porasli za 47 odsto

Facebook je u četvrtom tromesečju protekle godine ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, 47 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Prema objavljenom poslovnom izveštaju, čista dobit Facebook-a je u proteklom kvartalu iznosila 4,3 milijarde dolara, što je 20 odsto više nego godinu dana pre.

Pritom, prihodi od oglašavanja su porasli oko 50 odsto, na 12,78 milijardi dolara. Od toga 89 odsto čine prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima. Kompanija je objavila da više od 70 miliona firmi širom sveta održava službenu Facebook stranicu, a više od 6 miliona kompanija se oglašava na Facebook-u. Oglašivači već duže vreme preusmeravaju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od kompanija koja od toga ima najviše koristi. Analitičari procenjuju da će u ovoj godini prihodi Facebook-a od oglašavanja biti 53,8 milijardi dolara, pa će ta društvena mreža biti najveći prodavač oglasa u svetu, odmah nakon Google-a.

Prema podacima iz poslovnog izveštaja, Facebook je na kraju proteklog tromesečja imao 2,13 milijardi aktivnih mesečnih korisnika širom sveta, dok je toj društvenoj mreži svakoga dana pristupalo njih 1,4 milijarde, 14 odsto više nego godinu dana pre.

Pročitajte i:  Prve slike Pixel 3 i Pixel 3 XL telefona

Sudeći po poslovnim rezultatima, finansijsko poslovanje ove društvene mreže nije ugroženo uprkos skandalima zbog lažnih oglasa tokom predsedničkih izbora u SAD-u i nastojanjima firme da se bori protiv lažnih vesti. Facebook je nedavno najavio da će zaposliti nove radnike koji će se boriti protiv lažnih oglasa i vesti, a najavio je i druge mere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže. Zuckerberg je poručio da kompanija preduzima vrlo ozbiljnu debatu o korisnosti stranica društvenih medija i želi da osigura da vreme koje korisnici potroše na mreži bude smisleno.

Izvor: SEEbiz

Facebook komentari: