Promobot: Saobraćajna nesreća kao deo marketinške kampanje

Kompanija Promobot režirala je saobraćajnu nesreću, te lansirala video na kojem se vidi kako se automobil kompanije Tesla sudara sa humanoidnim robotom. Nekoliko medija je priču prenelo kao događaj koji se zaista odigrao, što je i bio cilj ove marketinške kampanje, ali je problem u tome što se tom prilikom proširilo i nekoliko netačnih informacija o performansama Tesla automobila.

Marketinški stručnjaci iz ruske kompanije koja je specijalizovana za proizvodnju humanoidnih robota kreirali su sadržaj u okviru kojeg se tvrdilo da je Tesla vozilo ugrozilo dobrobit jednog od njihovih robota, te su izdali i saopštenje u kojem se tvrdilo da je Tesla Model S udario i uništio jednog od njihovih robota – model v4 – na konferenciji u Las Vegasu. U izveštaju se pisalo i da je vozilo bilo u modu za „autonomno upravljanje“, što je opcija koju Tesla automobili još uvek ne poseduju. Tako su eksperti odmah pretpostavili da se radi o lažnom sadržaju, a naročito zbog toga što video ne prikazuje kako se robot našao ispred automobila, već počinje od trenutka sudara.

Pročitajte i:  Kompanija Tesla pronašla zamenu za Elona Muska

Oni koji su upoznati sa temom tvrde da se radi o širenju lažnih informacija, te zloupotrebi medija u marketinške svrhe, budući da je kompanija Tesla već prilično zgodna meta zbog toga što se u medijima često raspravlja o sigurnosti njenih vozila.

Izvor: Electrek

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.