VMWare

Rekordna potrošnja u gejming industriji u SAD-u

Epidemija Korona virusa donela je sa sobom mnogo negativnih ekonomskih posledica, ali gejming industrija nije jedna od onih koja pati. Naime, potrošnja novca u gejming industriji veća je nego ikada, pokazuju podaci objavljeni u Sjedinjenim Američkim Državama.

potrošnja u gejmingu obara rekorde

Više novca nego ikada ranije

Američki gejmeri i svi oni koji vole da igraju video igre, potrošili su u prvom kvartalu 2020. godine više novca nego ikada ranije, objavljeno je u Sjedinjenim Američkim Državama. Taj iznos dostigao je 10,9 milijardi američkih dolara, što je za 9% više nego godinu dana ranije. Period koji je uzet u obzir pokriva samo vreme od januara do marta, što znači da bi potrošnja za trenutni kvartal mogla da bude i daleko veća.

Sama prodaja igrica i mikrotransakcija u istim dostigla je vrednost od 9,6 milijardi dolara. U naslove koji su bili najprodavaniji ušli su: Call of Duty: Modern Warfare, Doom Eternal, Dragon Ball Z: Kakarot, Fortnite, GTA V, Minecraft i NBA 2K20.

Ako se pogleda tržište konzola, Nintendo je bio najveći pobednik. Ukupna prodaja dostigla je 770 miliona dolara, a trenutno je gotovo nemoguće kupiti njihovu konzolu Switch. Što se tiče glavnih takmičara, Sonija i Xboxa, teško je reći da će prodaja njihovih PS4 i Xbox One konzola rasti, jer se ove godine očekuje izlazak nove generacije, odnosno PS5 i Xbox Series X. Čini se da je mnogo ljudi u izolaciji spas od dosade potražilo u igranju video igara.

Pročitajte i:  Xbox igre na iPhone-u i iPad-u

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,