BIZIT plus

Review: HyperX Cloud Flight – Let po oblaku

Koliko ste samo puta čuli da se u IT krugovima govori o Cloud-u? Garantujemo, nikada nijedan Cloud nije bio toliko zabavan kao onaj koji vam danas predstavljamo. Radi se o bežičnim slušalicama, namenjenim korisnicima PC računara, kao i Playstation i Xbox konzola, a moguće je povezati ih i na još neke uređaje. Upoznajmo HyperX Cloud Flight!

PCPress.rs Image

HyperX, brend kompanije Kingston namenjen prevashodno igračima, je doneo na tržište nekoliko veoma interesantnih proizvoda. Među njima je svakako i serija slušalica, koja svoju kulminaciju doživljava kroz bežične modele. Definitivno je jasno da se ceo IT svet kreće u bežičnom pravcu, pa je stoga sasvim jasno zbog čega bismo težili nečemu sličnom i kada su slušalice u pitanju. Visok stepen slobode je definitivno izuzetno izražen, pošto je sve što je neophodno ubaciti stik u bilo koji USB port svog računara ili konzole i uživanje može da počne!

PCPress.rs ImageDefinitivno, kada niste ograničeni kablom, možete da radite mnoštvo stvari na malo drugačiji način. Dok kuvate ili peglate, možete da slušate omiljeni podcast, ili se pak možete udobno zavaliti u krevet bez bojazni da kabl neće imati domet, a o prednostima u smislu organizacije prostora i izostanka preplitanja raznih kablova da ne govorimo. Prva važna stavka je ispunjena – bežični domet je izuzetno veliki i sa lakoćom će pokriti kompletan stan i kroz nekoliko zidova, dajući i novu dimenziju PC računaru kao središtu digitalnog doma.

PCPress.rs Image

Srećom, HyperX je puno razmišljao o udobnosti, tako da su slušalice veoma dobro osmišljene, sa kvalitetnim i mekanim materijalima na svim područjima gde se dolazi u kontakt sa telom korisnika (ušne školjke, glava). Naušnice je moguće rotirati za 90 stepeni kako bi se pronašao idealan položaj. Ergonomija je na najvišem nivou i sa težinom od tek nešto preko 300 grama, slušalice se lako nose tokom dužeg vremenskog perioda.

Udobno i funkcionalno

Odvojiv mikrofon je nezamenjiv za duge igračke multiplej sesije, ali i druge vidove komunikacija sa porodicom i prijateljima. Osim bežične veze, koja je kompatibilna sa PC računarima i PS4 konzolama, tu je i opciona mogućnost korišćenja 3,5-mm konektora, kada ovaj headset dobija kompatibilnost sa svim napravama koje ga koriste, poput Xbox konzola ili telefona – doduše, tada se ne može koristiti mikrofon. Bluetooth nije podržan.

PCPress.rs Image

Kontrole i konektori se nalaze na dnu slušalica. Jačina zvuka se podešava točkićem, a ponovnim pritiskom tastera za paljenje se (de)aktivira osvetljenje logoa na slušalicama, koji može svetleti uniformnom ili pulsirajućom crvenom bojom, ili pak biti potpuno ugašen. Tada je i autonomija najduža, pošto u takvom režimu slušalice mogu raditi 30 časova, dok sa uključenim pozadinskim osvetljenjem ta cifra pada na oko 13 do 18 sati. Baterija se brzo i lako dopunjuje preko ugrađenog micro-USB porta.

PCPress.rs ImageNo, kako se slušalice ponašaju u praksi? 50-milimetarski drajveri definitivno pružaju puno zadovoljstva, ali je očigledno da su slušalice više orijentisane ka visokim tonovima. Tako ćete, recimo, biti u stanju da procenite naštimovanost klavira sa YouTube snimka, dok bas i niski tonovi pomalo zaostaju. Ovde bi dobro došao faktor korekcije, ali nažalost, HyperX NGenuity softver podržava samo neke osnovne opcije, ali ne i ekvilajzere, tako da bi bilo najbolje da koristite neke druge ekvilajzere ili podešavanja samog sistema. Istovremeno, zvuk u igrama je prilično dobar, da budemo iskreni, baš onakav kakvim bismo ga i sami napravili, sa fenomenalnom detaljnošću i bogatstvom okruženja.

PCPress.rs Image

HyperX Cloud Flight spada u tip uređaja koji dođe i osvoji vas toliko da je praktično nemoguće rastati se od njega. Ne samo da su performanse i karakteristike dobre, već bukvalno menja korisnikove navike – ili bolje rečeno, oslobađa ga od stega i ograničenja, dajući mu maksimalnu slobodu. Stoga ne čudi što smo ostali veoma impresionirani.

Korisna adresa: HyperX