Ruski hakeri ciljali alatke za ocenjivanje proizvoda na hiljadama web-sajtova

Ruski hakeri, koji su ranije napali Ticketmaster and British Airways, nedavno su organizovali napad na kompaniju koja obezbeđuje alate za ocenjivanje proizvoda i servisa, koja je povezana sa hiljadama web-sajtova, uključujući Google, Bing, Facebook i Twitter.

Magecart, anonimna grupa cyber kriminalaca, hakovala je Shopper Approved, kako bi dobila pristup na više od sedam hiljada web-sajtova. Shopper Approved je zadužen za prikupljanje ocena korisnika, a koje se odnose na njihova e-commerce iskustva, da bi tako dobijene rezultate slala online prodavcima, pretraživačima kao što su Google, Yahoo i Bing, te društvenim mrežama Facebook, YouTube i Twitter.

Napad je izveden tako što su hakeri u sistem kompanije ubacili maliciozni kod, u nameri da dobiju pristup svim web-sajtovima koji koriste njene usluge, pa napad liči na onaj koji je izveden na Ticketmaster. Shopper Approved je uspeo da detektuje maliciozni kod, te zaštiti svoje sisteme. Istraga o napadu je još uvek u toku, tako da ne može sa sigurnošću da se govori o tome koji su web-sajtovi bili ugroženi i u kojoj meri.

Pročitajte i:  Na video ode 58% svetskog internet prometa

Kompanija Shopper Approved je od lansiranja 2010. godine prikupila preko 37,5 miliona podataka koji se tiču ocena korisnika na različitim web-sajtovima, a pretpostavlja se da je incident uticao na mali broj onih koji koriste njene usluge.

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.