Sa Borisom Bakalovim na (Aj) Ti

Pop-rok bend Ničim izazvan iz Vrbasa, pojavio se ničim izazvan i brzo našao svoje mesto na domaćoj sceni. Devetočlani tim, osvojio je titulu MTV Best Adria Act, kao nagradu publike. Naš sagovornik, Boris Bakalov izneo je neke svakodnevne navike i mišljenja o internet komunikaciji.

Da li produktivan dan zahteva rano buđenje?

Generalno da. Kada se čovek rano probudi duži je dan i koristi se maksimum energije za rad. Kod mene lično je malo drugačiji sistem. Kod vrste stvaralaštva kojom se ja bavim više mi prija kasni odlazak u krevet. Mozak preko dana radi ‘’na 300’’ i gomila informacija koje su se nakupile u toku tog dana, u njegov smiraj nalaze svoje mesto i svoj mir, a inspiracija pronalazi svoj put ka površini.

Pesma neophodna za svaki dobar dan?

Neophodna je bilo kakva pesma koja odgovara situaciji u kojoj se trenutno nalazite. Kao soundtrack za film. Film je mnogo dosadniji kada nema dobrog sountracka da isprati radnju. Isto je i sa svakodnevnim situacijama. Tišina je retko kada prihvatljiva.

Pročitajte i:  Sa Zoranom Stanojevićem na (Aj) Ti - "Osim kafe ništa analogno ne koristim na poslu."
Šta za vas predstavlja nagrada MTV Best Adria Act koju ste dobili zahvaljujući publici?

Predstavlja priznanje da smo u proteklih pet godina radili dobar posao. Tu nagradu bira publika i to je veoma dobar znak. Ne preostaje nam ništa drugo nego da iskoristimo najbolje što umemo ovaj zalet što smo uhvatili i potrudimo se da budemo još bolji.

Šta mislite o samostalnom promovisanju muzike na YouTube-u? Koliko se isplati?

U današnje vreme postoji vrlo malo opcija za promociju muzike. Nekoliko radio stanica koje nisu ‘’formatirane’’ i par emisija na nekim TV kanalima koji su voljni da puste vaš spot. Prepušteni smo sami sebi a YouTube je možda jedina realna opcija na kojoj možete promovisati svoj rad. Što se neke ekstremne isplativosti tiče, Srbija je još uvek daleko od toga ali uz malo sreće i blagonaklonosti raznoraznih algoritama može se desiti da YouTube plati i poneki račun…

Društvena mreža koju najviše koristite za promociju vaše muzike?

Do relativno skoro Facebook je bio od solidne koristi. Uvođenjem vrlo nepopularne “raketice” ili ti “explore feed”-a poremećen je mir među ’’malim biznisima’’ u koje spadaju i muzički izvođači. Sada smo prinuđeni da dodatno plaćamo da bismo promovisali nešto, a znate koliko ljudi sa ovih prostora vole kada ih neko prinudi da plati nešto što do sada nije plaćao… Mislim da ćemo sada morati da razmišljamo o nekim alternativama, a u ovom trenutku nisam siguran koja bi alternativa bila najbolja. Uzdam se u dovitljivost i lukavost našeg naroda i siguran da ćemo svi pronaći neko novo rešenje u budućnosti.

Pročitajte i:  Razvoj eGovernment softverskih rešenja: Vladimir Boškovski, Nortal
Pet najomiljenijih gedžeta i aplikacija?

Viber, Instagram, HereWeGo, Shazam, Lightroom CC od aplikacija, a od gedžeta jedino eksterna baterija za telefon – iako sam ljubitelj ‘’gedžeta’’ ne koristim ih preterano.

Za dobar glas, živo jaje ili rakija?

Rakija, uvek dobra za zagrevanje glasnih žica. Preporučuju stručnjaci.

Aplikacije za vežbanje da ili ne?

Ne. Bavio sam se profesionalno sportom 20 godina i navikao sam da pored sebe imam neko stručno lice koje će ocenjivati vaš progres i rad i prema tome određuje vežbe. Aplikacija to ne ume. Ako u aplikaciju za vežbanje uključujemo ‘’tajmer’’ i štopericu – onda da.

Facebook komentari: