Saveti za dobru komunikaciju sa nadređenima

Jedna stvar koju svi izvršni direktori i menadžeri imaju zajedničko je da ne vole kada im zaposleni kaže za postojeći problem bez razmišljanja o načinu na koji će to da uradi.


Potrebno je reći svom šefu na vreme da postoji problem, dok ona ili on mogu da urade nešto povodom tog problema. Nikada nije dobra odluka da vaš problem prebacite na šefa koji već rešava postojeće probleme. Umesto toga obratite se za pomoć prvo svom kolegi u slučaju ako je problem nerešiv šefu.

Prvo što bi trebalo uraditi ako imate problem ili neko važno pitanje, savet je da pitate šefa da li ima vremena. Tako ćete izbeći da prekinete svog šefa koji se možda trenutno bavi važnijim pitanjima od onoga koje vi imate. Morate biti svesni svoje okoline i kada, kako se obraćate svojim kolegama pa i svom nadređenom.

Obratite se šefu kada nema poziva ili stranku i tom prilikom objasnite situaciju u kojoj se nalazite. Jako je bitno da budete što iskreniji u vezi toga koliko je veliki problem koji trenutno imate ispred sebe. Međutim, na vama je da ga rešite i nemojte pitanje da ostavite šefu da ga rešava, već pitajte da li ima neke sugestije kako da rešite poslovnu situaciju u kojoj se nalazite.
Izvršni direktori više vole da ih zaposleni pitaju za savet nego da rešavaju poslovni problem za nekog drugog.

Pročitajte i:  Produžen rok za IT prekvalifikaciju zaposlenih

Jedna stvar je sigurna, imate priliku da učite od nekoga ko ima više iskustva od vas, budite otvoreni da primite savet u vezi vašeg trenutnog rada ili problema koji imate.

Izvor: Forbes

Facebook komentari: