Zebra

Schneider Electric među liderima u prodaji po Canalys matrici

Kompanija Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, osvojila je nagradu „Vendor šampion među kompanijama koje se bave prodajom” za 2020. godinu po Canalys matrici liderstva kanala prodaje u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). Ovo priznanje dodeljuje nezavisna firma za istraživanje kanala prodaje Canalys, a kompanija APC™ by Schneider Electric je po drugi put zaredom dobitnik ove nagrade na osnovu novog izveštaja objavljenog u decembru.

Canalys matrica liderstva kanala prodaje u EMEA za 2020. godinu ocenjuje učinak kompanija koje se bave prodajom i postavlja najviše globalne standarde u tehnološkom sektoru i poređenjem iskustva partnera i klijenata u odnosu na profitabilnost, podršku, marketing i dr. parametre. „Vendor šampioni” moraju da pokažu najviši stepen partnerske podrške i angažovanja, uz istovremenu podršku njihovim potrebama kroz lanac nabavke, komunikaciju, i razvoj partnerske mreže.

Canalys je nagradio kompaniju APC™ by Schneider Electric kao najbolju na osnovu brojnih faktora, navodeći kvalitet tehničke podrške u cilju efikasnog vođenja klijenata i lakšeg poslovanja među glavnim oblastima uspeha. Takođe je istaknuto da su za uspeh kompanije APC zaslužni osluškivanje potreba partnera i rad na unapređenju odnosa duž kanala, kao i stalno unapređivanje programa nagrađivanja partnera, kapaciteta vođenja klijenata i osnaživanje partnera u ključnim oblastima rasta.

Pročitajte i:  Kingston prodaje HyperX HP-u za 425 miliona dolara

„Velika nam je čast što je naša kompanija imenovana za Šampiona po Canalys matrici liderstva kanala prodaje za EMEA region  drugu godinu zaredom”, izjavio je Rob Makerman, viši potpredsednik Schneider Electrica za Evropu. „Naš nagrađeni tim treba da bude ponosan u ovoj veoma izazovnoj i neobičnoj godini za sektor, a ova nagrada potvrđuje značaj inovacija, saradnje i pristupa u kom su partneri na prvom mestu.”

Nagrađeni partnerski ekosistem

Canalys matrica liderstva kanala u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike za 2020. godinu ocenjuje kompanije u četiri kategorije – šampionske, zadovoljavajuće, razvojne i početničke kompanije, koje ostvaruju različite nivoe rasta, razvoja i priznanja u okviru IT kanala. Canalys opisuje matricu liderstva kao sredstvo za „ocenjivanje rezultata kompanija koje se bave prodajom na osnovu povratnih informacija i nezavisne analize” u pogledu strategije, investicija, učinka i planiranih inicijativa.

APC by Schneider Electric je jedna od sedam kompanija koje su zadržale status „Šampiona” drugu godinu zaredom,a među njima su i Alliance Partneri HPE i Lenovo. Ova titula nagrađuje „izuzetna dostignuća”‘ među kompanijama koje se bave prodajom i koju Canalys dodeljuje vodećim kompanijama za ostvaren dodatni napredak i potvrdu osobina kao što su strateška posvećenost modelu poslovanja preko partnerske mreže i ostvarivanje zajedničkih uspeha.

Pročitajte i:  Siemens Energy: Pozitivna energija

Zahvaljujući neprekidnom radu na razvoju partnerskog ekosistema i uspostavljanju zajedničkih, unapred integrisanih rešenja u oblasti edge računarstva, Schneider Electric pomaže partnerima da opslužuju klijente na novim i tržištima u razvoju, povećavaju profitabilnost i stvaraju dodatu vrednost za klijente kroz pružanje digitalnih servisa.

„Izuzetno nam je drago što smo proglašeni Šampionom po Canalys matrici liderstva kanala prodaje u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike za 2020. godinu”, izjavio je Dejvid Teri, potpredsednik zadužen za IT kanale u Schneider Electric-u za Evropu. „Želim da se zahvalim svim našim partnerima na velikoj posvećenosti u radu sa nama, doprinosu i povratnim infrmacijama koje nam pomažu da unapredimo partnersko iskustvo, kao i na njihovoj stručnoj podršci koja je je bila ključna za klijente tokom 2020. godine.”

Za više informacija o tome kako da postanete prodajni partner kompanije APC by Schneider Electric posetite sajt.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,