Snapchat sprema dve nove verzije pametnih naočara

Snapchat se sprema da predstavi čak dva naslednika svojih pametnih naočara Spectacles, od kojih su jedne dizajnirane za high-end segment tržišta, piše internet stranice Cheddar.

Pre dve godine Snapchat je predstavio vlastite pametne naočare, nazvane Spectacles. U prvoj godini od predstavljanja prodato je 150 hiljada primeraka ovih pametnih naočara, što je više od očekivanog, međutim, naočare su Snapchat-u prouzrokovale gubitke od oko 40 miliona dolara. Kompanija ipak, čini se, ne odustaje od ovog proizvoda već priprema naslednika odnosno nešto unapređenu verziju originalnih naočara koja će se na tržištu pojaviti ove jeseni. Cheddar piše da će Spectacles naočare za 2018. godinu kao novinu doneti vodootpornost, nekoliko novih dostupnih boja, bolje performanse i ispravku određenih bagova prisutnih u verziji Spectacles naočara iz 2016. godine.

Pravi naslednik originalnih Spectacles naočara koji će se smestiti u high-end segment tržišta trebalo bi da se pojavi tokom iduće godine te će sadržati dve kamere, staviti naglasak na proširenu stvarnost, doći s podrškom za GPS, kožnom torbicom i cenom od oko 300 američkih dolara.

Pročitajte i:  Skype uklonio opciju koja je podsećala na Snapchat

Izvor: Cheddar

Facebook komentari: