Specijal: CRM 2019 – Poverenje kao ključ uspeha

CRM više nije samo rešenje za upravljanje prodajom. Kompanije sve više koriste CRM za sveobuhvatno upravljanje brigom o kupcima, što povećava lojalnost i udeo na tržištu.

U našem novom specijalu CRM 2019 – Poverenje kao ključ uspeha pročitajte koji su to glavni trendovi za 2019. godinu i kako njihovo prihvatanje može da vam donese značajnu korist i prednost na tržištu.

I kupci i prodavci slažu se da su pružanje dodatne vrednosti kroz usluge, briga o kupcima i poverenje ključni konkurentski faktori uspeha. Kvalitetan CRM može da pomogne da se jaz između kupca i prodavca premosti. Kupac mora da vidi i oseti brigu, inače je poverenje samo još jedna lepa fraza na papiru ili sajtu.

   

U specijalu možete pročitati:

  • Šta je CRM i koje novine nam donosi u 2019. godini
  • Kako uspešno implementirati CRM
  • Zašto CRM implementacije ne uspevaju
  • Kakvo je stanje na tržištu CRM-a
  • Dynamics 365 CRM u službi klijenata i zaposlenih
  • Šta je eSekretarica i koje su njene prednosti
Facebook komentari:
Pročitajte i:  Extreme CRM: Poklon po meri i želji

SBB

PC Press WMS
Tagovi: , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.