Računari i Galaksija

Spotify kupuje firme Chartable i Podsights

Spotify je objavio da preuzima dve velike kompanije za podkast reklamne tehnologije, Chartable i Podsights, u pokušaju da proširi svoju ponudu oglašivačima. Obe kompanije nude popularne alate koji pomažu brendovima i agencijama da bolje razumeju efikasnost svojih podkast oglasa.

spotify kupuje druge kompanije

Spotify želi veći uticaj na tržištu oglašavanja

Spotify je izneo kako će obe kompanije proširiti svoju platformu za oglašavanje. Uz Podsights, oglašivači će moći da vide detaljnije podatke o tome ko je kliknuo na oglas i koje su radnje preduzeli nakon toga (tj. da li su kupili stvarni proizvod). Podsights će moći da koristi tehnologiju i inteligenciju Spotify-a kako bi oglašivačima podkasta širom sveta doneo tačnije merenje i uvide koji se mogu primeniti.

Dva Chartable-ova promotivna alata – SmartLinks i SmartPromos – sada će biti dostupna podkasterima na Spotify-u. SmartPromos omogućava podkasterima da vide koji oglasi dovode do najviše preuzimanja i u suštini mere uspeh svojih oglasnih kampanja. SmartLinks, prema Chartable-ovom websajtu, su URL-ovi koji se mogu dodeljivati i pratiti, ali koji automatski usmeravaju slušaoce na njihove podkaste. Alat omogućava podkasterima da prate i klikove i preuzimanja.

Pročitajte i:  YouTube na udaru: Spotify dobio muzičke spotove

Spotify je mnogo investirao u proširenje svoje ponude podkasta u poslednjih nekoliko godina. Uz zaključavanje kreatora visokog profila u okviru ekskluzivnih ugovora i nudeći oglašivačima podkasta više novca uz detaljniju analitiku. Kupovina Chartable-a će se posebno nadovezati na ponudu Megaphonea, koja predstavlja još jednu akviziciju reklamne tehnologije Spotify-a napravljena 2020. godine.

Ove dve akvizicije će verovatno zasladiti lonac i oglašivačima i profesionalnim podkasterima koji žele da se pridruže Spotifiju. Ako ste osetili da su podkast oglasi postali brojniji u poslednjih nekoliko godina, ne zamišljate stvari: Spotify je proširio svoje podešavanje oglasa oglasima u aplikaciji i unapred snimljenim oglasnim mestima koja su prilagođena vašim navikama slušanja. Čini se da je ovaj najnoviji dogovor pozicioniran da platformu učini privlačnijom opcijom za brendove i oglašivače i da privuče podkastere bez mreže ili freelancere u Spotify-jev ekosistem.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: