Posle pada u korišćenju svih usluga u Q1 2020 zbog covid19 krize u svetu, Spotify je prijavio veliki povratak u drugom kvartalu. Sa 320 miliona aktivnih korisnika od kojih skoro polovina plaća tu uslugu, broj korisnika je u roku od tri meseca porastao za petinu.

Veliki uspeh u Rusiji, ali i drugde

Lansiranje te usluge u Rusiji je sigurno pomoglo, s obzirom da dolazak na to tržište kompanija naziva “najuspešnijim lansiranjem do danas”. Te brojke prave još veću razliku u odnosu na konkurenciju, jer Apple Music i Amazon Music servisi imaju po oko 60 miliona korisnika.

Kompanija je i prijavila veću zaradu, oko 2,3 milijarde dolara, što je oko 14 posto više nego u prethodnom tromesečju. Međutim, ipak je izgubila nešto više od 100 miliona dolara jer je prošle godine u isto vreme Spotify zaradio oko 280 miliona dolara profita. To se navodno desilo zbog velikih popusta koje je kompanija napravila za porodične pakete na onim tržištima gde je kupovna moć stranovništa manja.

Sa strane sadržaja, Spotify je saopštio da je u prošlom tromesečju muzika zauzimala 13 procenata svih objava, sa istaknutim autorima poput Taylor Swift čiji novi album Folklore je postavio rekord u broju preslušavanja koje je neki ženski autor imao prvog dana od objave albuma na toj platformi. Kompanija sada broji oko dva miliona podkasta, čiji je broj porastao za petinu, uključujući i ekskluzivne podkast ugovore sa poznatima poput Mišel Obame, Kim Kardašijan i Džoa Rogana.

Pročitajte i:  Spotify testira svoju "stories" verziju, kao na Instagram-u