Maxi 2024

Spotify testira prodaju karata za koncert direktno fanovima

Spotify testira novu veb lokaciju za prodaju ulaznica za koncert direktno fanovima, kao što je prvi izvestio Music Ally. Sajt, nazvan Spotify Tickets, trenutno ima ograničen izbor predstojećih koncerata u SAD za umetnike.

PCPress.rs ImageSpotify je već u partnerstvu sa Ticketmaster-om, Eventbrite-om i See Tickets-om kako bi prodao karte preko svog novog Live Events Feed-a, gde možete da pretržujete obližnje nastupe i kupujete karte preko treće strane. Nov sajt Spotify Tickets, međutim, eliminiše posrednika i omogućava vam da kupite karte preko samog Spotify-a.

U Spotify-u rutinski testiramo nove proizvode i ideje kako bismo poboljšali naše korisničko iskustvo. Neki od njih na kraju utiru put našem širem korisničkom iskustvu, a drugi služe samo kao važne lekcije“, rekao je portparol Spotify-a Carling Farley. „Tickets.spotify.com je naš najnoviji test. U ovom trenutku nemamo više vesti koje bismo mogli da podelimo o budućim planovima.”

Kao što je navedeno na stranici podrške za Spotify Tickets, morate da kreirate Spotify nalog da biste kupili karte, a izgleda da još uvek ne podržava karte za štampanje. Spotify kaže da morate da pokažete svoju potvrdu na mejlu i važeću ličnu kartu na blagajni mesta da biste preuzeli svoje karte.

TikTok pravi slične poteze kako bi pomogao umetnicima da promovišu događaje uživo. Ranije ovog meseca, usluga je najavila partnerstvo sa Ticketmaster-om koje omogućava korisnicima da kupe karte kako bi videli Demi Lovato, OneRepublic, Usher-a i WWE iz aplikacije. Takođe se priča da TikTok radi na namenskoj aplikaciji za strimovanje muzike koja bi mogla da se takmiči sa Spotify i Apple Music, pošto je u maju podneo zahtev za zaštitni znak TikTok Music.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,