BIZIT 2022

Spotify testira snimanje reakcija korisnika na plejliste

Spotify je uradio test kojim eksperimentiše sa audio reakcijama za muzičke plejliste. Kompanija je potvrdila test i navela da uvek traži načine da poboljša iskustvo korisnika na svojoj platformi i redovno testira funkcije za koje veruje da će doneti vrednost slušaocima i kreatorima.

Spotify testira snimanje reakcija korisnika na plejliste

Audio reakcije sve popularnije na društvenim mrežama

Trenutno, Spotify izvodi ograničen test kreiranja zvuka u aplikaciji. Angažovanje korisnika je osnovni deo online iskustva za mnoge usluge, koje podstiču korisnike da postanu deo razgovora nakon čitanja članka ili gledanja videa. A poslednjih godina, funkcije reakcije poput TikTok-ovih dueta postale su jezgro ponude usluga. Čini se da je Spotify-jev test pokušaj da se slični društveni elementi donesu na muzičke liste pesama.

U poređenju sa traženjem od korisnika da snimaju kompletne podcast-e u aplikaciji Spotify, jednostavne audio reakcije verovatno imaju mnogo više smisla. Korisnici su počeli da postavljaju visoke standarde kada su u pitanju podcast-i. Spotify često eksperimentiše sa novim funkcijama koje dobijaju ograničena izdanja za javnost, ali nikada nisu zvanično pokrenute. Poslednjih meseci videli smo da platforma testira sve, od otkrića u TikTok stilu do NFT galerija za muzičare.

Pročitajte i:  Spotify ima dosta korisnika ali gubi novac

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published.