Spotify uklanja reklame i onima koji servis koriste besplatno

Spotify testira novu opciju na području Australije koja bi i onim korisnicima koji ne plaćaju servis omogućila da pobegnu od audio i video reklama kad god požele. Naime, iz kompanije kažu da se na takvu ideju došlo zbog toga što se pretpostavlja da će korisnici preskakati one reklame koje ih ne interesuju, te bi na taj način stručnjacima pružili bolje informacije o onome što ih zanima, što bi zapravo vodilo do boljeg učinka kada je ciljani marketing u pitanju.

Oglašivači neće morati da plaćaju za reklame koje korisnici budu preskakali, tako da bi novi sistem mogao da vodi ka dobrom rešenju za sve strane. Sa druge strane, stručnjaci nisu sigurni na koji način će ovo uticati da se reklame poboljšaju, budući da su “ljudi uglavnom lenji”, i da ne žele da izlaze iz aplikacije samo da bi preskočili neku reklamu.

Spotify za sada samo testira opciju, ali je cilj da se ova lansira globalno, što bi moglo da izazove nezadovoljstvo kod onih koji servis plaćaju, budući da uglavnom to čine da ne bi morali da gledaju reklame. Iako plaćeni servis reklame uopšte ne prikazuje, čini se da je malo uloženog napora u preskakanje reklama ipak vredno uštede.

Pročitajte i:  Chrome 70 ispravlja kontroverzne promene iz prethodne verzije

Izvor: The Verge

Facebook komentari: