Srbija korak bliža Apple-u

Apple je sredinom avgusta 2017. godine omogućio da se pozivni broj za Srbiju unese u polje za dvofaktorsku identifikaciju na pametnom telefonu, koja služi da se putem tekstualne poruke ili poziva potvrdi identitet vlasnika, što korisnicima iz ove zemlje omogućava da proizvod koji poseduju registruju na svoj broj.

Srbija je, do nedavno, bila jedna od pet zemalja koje Apple ne prepoznaje, te je korisnicima bilo nemoguće da dobiju Apple ID, koji je neophodan prilikom korišćenja uređaja iz ove kompanije. Uz pomoć njega se aktiviraju App Store, Mac App Store, iTunes Store, iCloud, Facetime, te iMessage. iPhone, iPad i iPod Touch mogu da se koriste i bez njega, ali se tako njihova funkcionalnost značajno smanjuje.

Korisnici iz Srbije su se godinama snalazili tako što bi nalog kreirali navodeći pravu ili fiktivnu adresu u nekoj od zemalja koje Apple prepoznaje (obično Americi), te nije bilo nikakvih problema sve dok korisnik ne bi poželeo da kupi novu aplikaciju. Da bi se obavila kupovina neophodna je kreditna kartica neke od banaka iz zemlje koja je navedena prilikom registracije, što je željenu aplikaciju činilo skoro nedostižnom. Poslednjih nekoliko godina nalozi su mogli da se registruju na adrese u Hrvatskoj, što je omogućavalo korišćene kreditnih kartica iz Srbije, te omogućavalo željene kupovine.

Pročitajte i:  Šest načina na koje je prvi Android promenio sve

Poslednje promene u odnosu Apple-a prema Srbiji mogle bi da znače i to da smo bliži lokalnom App Store-u, što bi obradovalo mnoge koji Apple-ove uređaje koriste već godinama.

Facebook komentari: