Šta će Beogradu metro, kad će imati leteće autobuse?

Dok traju pregovori oko novog ugovora sa FIAT-om o nastavku proizvodnje FIAT 500L automobila, predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je novo revolucionarno rešenje koje će unaprediti srpsku ekonomiju, ali i život građana. Nakon posete Kini, predsednik je najavio proizvodnju letećih automobila.

Šta će Beogradu metro, kad će imati leteće autobuse leteći automobili kina

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je zamolio kineskog predsednika Si Đinpinga da pomogne Srbiji u tehnološkom unapređenju, odnosno da kineske firme u Srbiji razvijaju visoke tehnologije kako bi se sprečio odlazak mladih iz zemlje. On je novinarima posle sastanka sa kineskim predsednikom rekao da se nada bi kineski investitori u Srbiji mogli da otvore fabriku električnih automobila i autobusa, kao i da proizvode “leteće automobile”.

“Imamo neke ideje koje sam dobio posle razgovora sa šeikom Muhamedom Bin Zajedom, nešto oni rade i zajedno”, rekao je Vučić.

Saradnja sa Kinezima prešla je, prema njegovim rečima, u drugu fazu i sada se odobravaju preferencijalni krediti, a značajna su i ulaganja u privredu.

Prvo leteći automobili, a nakon toga i autobusi?

Odluka da se u Srbiji prave kineski leteći automobili je zaista odličan korak koji će nesumnjivo pomoći da se smanje gužve u gradu. S obzirom na to da je Beogradski metro planiran za 2027. godinu, javlja se potreba za alternativnim prevoznim sredstvom. Kako će se letelice sklapati u Srbiji, sigurno će biti mnogo dostupnije jer će se prodavati kao domaći proizvod, poput modela Fijata.

Pročitajte i:  Interes Srbije da mladi istraživači dobiju bespovratna sredstva ERC-a

Podsetimo, prve ideje o metrou su postojale još u vreme međuratnog perioda, a svakako je najpoznatiji projekat pet linija gradskog i četiri linija regionalnog metroa iz 1976. godine, kada je gradonačelnik bio Branko Pešić.

Svakako da je u narednim godinama logično da se započne i projekat letećih autobusa, naročito kada je reč o boljem povezivanju predgrađa uz poboljšanje međugradskih linija. Na ovaj način bi građani vrlo brzo prelazili s jednog na drugi kraj grada, a samim tim bi se i rasteretio budući metro, ali i povezale razdvojene železničke i autobuske stanice (Prokop, Autokomanda, Topčider, Autobuska stanica Novi Beograd…)

Nestrpljivi smo da vidimo kako će izgledati Srbija za nekoliko godina kada problemi u saobraćaju postanu stvar prošlosti.

Izvor: Beta

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.