Svaki šesti odrasli Amerikanac poseduje pametni sat

Kada su se pojavili pametni satovi, prve reakcije bile su da je to uređaj koji nikom nije potreban. Međutim, vreme je pokazalo da je to bilo pogrešno predviđanje. Pametni satovi su praktično postali mainstream, bar kada se radi o američkom tržištu, a sve bliže tome su i u ostatku sveta.

NPD Group, američka agencija za istraživanje tržišta objavila je da je prodaja pametnih satova u SAD-u, u periodu od novembra 2017. do novembra 2018. godine porasla za čak 61%. Prema njihovim podacima, 16% odraslih američkih građana (odnosno svaki šesti punoletni Amerikanac) poseduje pametni sat. Gledajući po godištima, pametni satovi su najbolje prihvaćeni među mlađom populacijom (do 34 godine starosti), mada uređaji koji su fokusirani na praćenje zdravstvenih parametara (kao što je Apple Watch Series 4), mogu da povećaju interesovanje među starijim korisnicima.

Jedan od bitnih faktora povećanja prodaje svakako je i snižavanje cene ovih uređaja. Sasvim solidan pametni sat može da se kupi za 200 USD, dok je pre samo godinu dana njihova cena bila duplo veća. Takođe, pametni satovi se danas mogu smatrati „zrelim“ proizvodima, koji su preboleli dečije bolesti. Njihova tehnologija je još uvek daleko od savršene, ali je danas mnogo lakše pronaći model koji u potpunosti odgovara specifičnim potrebama određenih grupa kupaca, nego što je to bilo pre nekoliko godina.

Pročitajte i:  Review: Samsung Galaxy Watch Active - Minimalizam u najboljem izdanju

Izvor: Engadget

Facebook komentari:

BIZIT 2020

Data centri 2019
Tagovi: , , ,