Tajne Instagram prodavnice: Platforma za privatni biznis

Za neke male privatne poslove Instagram je ono što je jednom bila usmena preporuka zadovoljnih kupaca. Ono što prodaju nude samo na društvenoj platformi, pa dobre fotografije pretaču u kvalitetno oblikovan proizvod.

Jedan od primera je i Jarema Osofsky, čiji Instagram profil izgleda kao prozor u dom koji se zeleni i buja od života, ali je istina zapravo da fotografisane biljke čekaju svoje kupce. Počela je tako što je biljke prodavala na ulicama Bruklina, da bi se preselila na Instagram koji dozvoljava lakše i kreativnije oblikovanje ponude. Tako je postala poznata kao DirtQueenNYC, a nakon što se okrenula modernim marketinškim formama, budući da kupci kasnije na svoje Instagram profile postavljaju biljke koje su od nje kupili, te je taguju, zahvaljujući čemu se reklama širi brže nego tradicionalnim kanalima.

Iako se Instagram često povezuje sa lošijim mentalnim zdravljem, za privatne preduzetnike koji su kreativni kao Osofsky se pretvorio u biznis raj, tako da na platformi može da se pronađe čitavo bogatstvo proizvoda koji se izdvajaju iz bezličnosti markiranog, a od garderobe pa sve do kućnih biljaka.

Pročitajte i:  Kako su se razvijale društvene mreže u proteklih 15 godina

Izvor: The Verge

Facebook komentari:

BIZIT 2020

IT Edukacija
Tagovi: , ,