TrendMicro

TikTok planira da pokrene kupovinu uživo u SAD

TikTok možda ipak neće odustati od kupovine uživo u SAD. Prema izveštaju Financial Timesa, kompanija želi da postane partner sa TalkShopLive-om kako bi pokrenula funkcije kupovine uživo u Severnoj Americi.

PCPress.rs Image

TalkShopLive je platforma za kupovinu uživo sa sedištem u Los Anđelesu i, kako je istakao FT, koriste je kompanije poput Walmart-a i Microsoft-ovog MSN-a za održavanje prenosa kupovine uživo. Kroz partnerstvo, TikTok bi navodno mogao da iskoristi tehnologiju TalkShopLive-a kako bi omogućio kreatorima da ugošćuju sesije kupovine uživo na TikTok-u, dok bi takođe dao brendovima mogućnost da istovremeno emituju strim na svojim veb lokacijama.

Još u julu, izveštaj FT-a je ukazao da TikTok smanjuje kupovinu uživo u SAD i Evropi nakon što je video rezultate svog suđenja u Velikoj Britaniji. Iako ugovor kompanije sa TalkShopLive-om navodno nije zacrtan, to bi moglo značiti da TikTok još uvek ne ukida svoje planove za kupovinu uživo – barem ne ovde u Severnoj Americi.

Ako TikTok završi sa partnerstvom, FT kaže da bi kupovina uživo mogla da stigne „u toku sledećeg meseca sa velikim brendovima“, baš na vreme za prazničnu sezonu. TikTok istražuje funkcije kupovine od prošle godine i nedavno je pokrenuo namensku karticu Prodavnica u aplikaciji za korisnike u Indoneziji.

Pročitajte i:  Instagram Reels ni blizu TikTok-a 

Kupovina uživo tek treba da se pojavi na tržištima van Azije, gde je Doyiin, TikTok-ova kineska sestrinska aplikacija, postigla uspeh sa KVC-stilom prenosa uživo. Međutim, ovo još uvek nije sprečilo kompanije kao što su TikTok, YouTube, Pinterest i Amazon da eksperimentišu sa ovom funkcijom van regiona. Čak je i Facebook isprobao kupovinu uživo, ali kompanija je u avgustu objavila da gasi funkciju da bi se fokusirala na Reels.

U izjavi za FT, TikTok je rekao da „stalno istražuje nove i različite opcije za to kako možemo najbolje da služimo našoj zajednici, kreatorima i trgovcima na tržištima širom sveta“, što bi moglo da uključi „partnerstva koja dodatno podržavaju besprekorno iskustvo e-trgovine za trgovce .” TikTok nije odmah odgovorio na The Vergeov zahtev za komentar.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *