PC Press specijal - Data centri 2025

TikTok testira svoj „Instagram“

TikTok testira novi alat za razmenu poruku pod nazivom „oglasne table“.

PCPress.rs Image

TikTok uvodi novu funkciju koja pruža brendovima i kreatorima da dele javne poruke sa svojim pratiocima. Naziv nove funkcije je „oglasne table“ a zapravo je ista kao što su Instagramovi kanali koji su pokrenuti 2023. godine.

Kao i kanali za emitovanje na Instagramu, kreator oglasne table može da objavljuje poruke a pratioci su ograničeni na ostavljanje reakcija. Oglasne table podržavaju tekstualne, slikovne i video objave.

Ideja koja stoji iza ove funkcije je da omogući kreatorima i brendovima da dele novosti i sadržaj iza kulisa i da direktno komuniciraju sa svojim pratiocima. Na primer, umesto objavljivanja novosti putem priče ili redovnim objavama na TikToku, brendovi i kreatori mogu da ih dele na svojoj oglasnoj tabli. Funkcija takođe omogućava nalozima da promovišu svoj sadržaj direktnim slanjem pratiocima.

Oglasne table su još uvek u fazi testiranja pa nije sasvim poznato da li TikTok planira širu primenu. Osim toga, moguće je da TikTok doda još funkcionalnosti.

Pročitajte i:  Najveća zvezda TikToka pritvorena u SAD

Izvor: techcrunch.com

Facebook komentari:
Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *