TikTok: Vreme je za personalizovane reklame

Oni koji uživaju u sadržajima popularnih tiktokera uskoro će „uživati“ i u reklamama koje pokušavaju da im prodaju omiljene proizvode onih čije sadržaje najčešće prate.

PCPress.rs Image

TikTok je korisnike već počeo da obaveštava o novim marketinškim promenama koje stupaju na snagu 15. aprila, te o tome da će im se uskoro prikazivati reklame na osnovu onoga što na platformi najčešće gledaju. Podešavanja koja su u vezi sa reklamama će biti automatski izmenjena, a kako bi do korisnika umesto opštih stizale personalizovane reklame. Tako će se reklame isporučivati na osnovu podataka o korisnicima, a informacije će moći da koriste i oglašivači sa strane.

https://twitter.com/kerrymflynn/status/1371455504682250241?s=20

Korisnici će podešavanja moći da vrate na staro ukoliko to žele, što znači da imaju određenu kontrolu nad sopstvenim podacima. Personalizovane reklame na TikTok platformi nisu ništa novo, pa zainteresovani već mogu da biraju podešavanja koja omogućavaju prikazivanje “ličnijih” reklama. Promene znače da će personalizovane reklame od sredine aprila biti podrazumevana opcija, te će imati prednost u odnosu na opšte reklame.

Pročitajte i:  224 reči – čarobni broj za povećanje vidljivosti posta na LinkedIn-u

Izvor: Mashable

Facebook komentari:

Tagovi: , , ,