U Kini zabranjeno oglašavanje autonomne vožnje

Kina reaguje na način na koji proizvođači automobila reklamiraju funkcije pomoći vozaču, zabranjujući termine kao što su „autonomna vožnja“, „samovožnja“ i „pametna vožnja“, preneo je Rojters, pozivajući se na transkript sastanka između vlade i predstavnika industrije. 

PCPress.rs Image

 Ažurirano pravilo će takođe zabraniti proizvođačima automobila da uvode poboljšanja putem ažuriranja softvera za napredne sisteme pomoći vozaču u vozilima koja su već u rukama kupaca. Proizvođači automobila sada moraju da testiraju sve nadogradnje ili nove funkcije u ADAS-u (Advanced driver-assistance systems) i dobiju odobrenje vlade pre nego što ga uvedu putem ažuriranja softvera. 

 Bežična ažuriranja softvera koja poboljšavaju ili popravljaju funkcije u vozilima — a koje je prvi put popularizovala Tesla — postala su kritična sposobnost za proizvođače automobila koji pokušavaju da ostanu konkurentni. 

 Mandat proizilazi iz rastuće zabrinutosti u vezi sa bezbednošću vozila i incidenata fatalnih sudara koji uključuju napredne sisteme za pomoć vozaču. Prošlog meseca, Xiaomi Su7 sedan se zapalio nakon što je udario u stub samo nekoliko sekundi nakon što je vozač preuzeo kontrolu od ADAS-a. 

Pročitajte i:  Direktor softverskog inženjeringa Tesle podnosi ostavku

 Takođe prati Teslino uvođenje svog brenda „Full Self-Driving software“ (FSD) koji se koristi za njegov napredni sistem pomoći vozaču. FSD nije samovozeći sistem i zahteva da čovek ostane angažovan. U Kini, Tesla je promenio naziv FSD u „Inteligentna potpomognuta vožnja“. 

Izvor: techcrunch.com

Facebook komentari:

PC - Naših 30
Tagovi: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *