U prvoj polovini 2019. na mobilne aplikacije potrošeno skoro 40 milijardi dolara

Kompanija Sensor Tower je u svom istraživanju analizirala vrednost i trendove na tržištu aplikacija za dva najpopularnija mobilna operativna sistema, Android i iOS. Istraživanje je uključivalo preuzimanja sa službenih prodavnica aplikacija Google Play i App Store-a, a utvrđeno je da su korisnici na mobilne aplikacije samo u prvoj polovini ove godine potrošili 39,7 milijardi američkih dolara.

Reč je o podacima koji su za 15% veći u odnosu na isti period prošle godine, što znači da bi u drugoj polovini 2019. godine kao i u kompletnoj 2019. godini trebalo očekivati rekordnu potrošnju na mobilne aplikacije, jer će ta brojka samo rasti. Korisnici Apple-ovog iOS-a zabeležili su potrošnju od 25,5 milijardi američkih dolara preko App Store-a (13% više u odnosu na prvu polovinu prošle godine), dok su Android korisnici imali potrošnju od 14,2 milijarde dolara (rast od 20% u odnosu na prvu polovinu prošle godine).

Najveća potrošnja što se tiče aplikacija zabeležena je u sektoru igara koji beleži potrošnju od 29,6 milijardi američkih dolara. U prvoj polovini godine zabeleženo je 56,7 milijardi preuzimanja aplikacija (11,2% više u odnosu na prvu polovinu prošle godine) od čega 42 milijarde odlazi na Android aplikacije, a na iOS 14,2 milijardi preuzimanja. Ipak uprkos manjem broju preuzimanja iOS aplikacije i dalje beleže prihode koji su dvostruko veći u odnosu na Android aplikacije.

Pročitajte i:  Google Chrome radi na opciji blokiranja reklama koje troše previše resursa

Pet najčešće preuzimanih aplikacija na obe platforme su po redu WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook, TikTok (aplikacija za stvaranje kratkih video isečaka) i Instagram.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:

SBB

5G 2019
Tagovi: , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.