Ubisoft otvorio kod za Chroma alat koji pomaže developerima u prilagođavanju igara osobama sa daltonizmom

Ubisoft je odlučio da otvori kod svog internog alata za pomoć osobama sa daltonizmom pod nazivom Chroma, koji je sada dostupan za preuzimanje putem GitHub-a. Ovaj alat predstavlja sveobuhvatno rešenje za detektovanje problema u prikazu boja u video igrama i namenjen je prvenstveno developerima i testerima.

PCPress.rs Image

Chroma omogućava testiranje pristupačnosti u realnom vremenu

Chroma funkcioniše tako što postavlja filter preko igre i simulira različite tipove daltonizma. Na taj način omogućava testerima da u realnom vremenu uoče potencijalne probleme sa pristupačnošću. Koristi algoritam Color Oracle i može da radi kako na jednom, tako i na dva ekrana. Kontroliše se putem tastaturskih prečica i ima opciju za prilagođavanje preko posebnog sloja (overlay), a pritom ne utiče negativno na performanse igre.

Važno je naglasiti da Chroma ne ispravlja probleme automatski — već služi kao alat za simulaciju iskustva osobe sa daltonizmom, kako bi timovi mogli da identifikuju i reše probleme pre nego što igra bude objavljena.

Ubisoft se tako pridružuje inicijativi povećanja pristupačnosti u industriji. Kompanija EA je nedavno takođe otvorila veliki broj svojih patenata vezanih za pristupačnost, uključujući tehnologije za prepoznavanje govora i detekciju fotosenzitivnosti.

Pročitajte i:  Ubisoft objavio alat za simulaciju daltonizma za javnu upotrebu – pozitivan korak ka većoj pristupačnosti

Izvor: Engadget

Facebook komentari:

PC - Naših 30
Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *