Uloga korisničke podrške u bici za korisnike, ECHO, Marija Krstić | BIZIT2021

Marija Krstić, direktor operacija u kompaniji ECHO je govorila na temu “Uloga korisničke podrške u bici za korisnike.” Danas način na koji se prikupljaju informacije, kako se njima upravlja i kako se koriste odlučuje o uspehu, a sve više istraživanja je fokusirano na unapređenje poslovanja na osnovu povratnih informacija od korisnika, a 86% korisnika je spremno da plati više za uslugu ili proizvod ukoliko je korisnička podrška brza i lako dostupna.

PCPress.rs Image

“Brz odgovor na promene u navikama potrošača vodi ka uspehu. No, praćenje trendova zahteva specifične alate, visokostručnu obuku i najnovije tehnologije, te stoga brojne kompanije rešenje vide u autsorsingu. Korisnik više ne želi kol-centar već kontakt-centar i tu dolaze Echo rešenja koja nude personalizovan pristup, brze odgovore preko komunikacijskih kanala, uz odgovornost, tačnost i preciznost.”

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  BIZIT 2021: Galerija fotografija
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *