BIZIT plus

Upotreba Facebook-a porasla tokom pandemije koronavirusa

Pandemija koronavirusa do sada je bila veoma dobra za Facebook. To se ne može reći i za njegov posao sa oglasima.

PCPress.rs Image

Kompanija je imala porast broja korisnika, sa prosekom većim od 1,73 milijarde dnevno aktivnih korisnika (DAU) u martu, čime se Facebook pohvalio u svom izveštaju o prihodima za prvo tromesečje 2020. To je porast sa 1,66 milijardi iz prethodnog kvartala. Kroz „porodicu aplikacija“ koja uključuje Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp, dnevno aktivni korisnici dostigli su 2,36 milijardi, dok su mesečni aktivni korisnici prvi put dostigli tri milijarde.

U isto vreme, kompanija je upozorila na „značajno smanjenje potražnje za reklamiranjem“ u izjavi koja je odjeknula sličnim napomenama koje je imao Google ranije. Facebook je ranije nagovestio da će prihodi od oglasa primiti udarac, uprkos porastu upotrebe širom sveta.

„Na naše poslovanje je uticala pandemija COVID-19 i, kao sve kompanije, suočavamo se sa periodom neviđene neizvesnosti u našem poslovanju“, napisala je kompanija u izjavi. „Očekujemo da će na naše poslovanje uticati problemi van naše kontrole, uključujući trajanje i efikasnost mera izolacije, efektivnost ekonomskih podsticaja širom sveta i fluktuacije valuta u odnosu na američki dolar.“

Pročitajte i:  Facebook 20 godina kasnije: Sporedna uloga u metaverzumu

Facebook nastavlja da ulaže u svoju platformu bez zadrške

Međutim čak i uz negativan uticaj COVID-19, prihodi Facebook-a i dalje su porasli za 18% u odnosu na isti kvartal prošle godine, a prihod je porastao na 17,7 milijardi dolara.

Tokom razgovora sa investitorima, Mark Zuckerberg je jasno rekao da Facebook nema nameru da povlači iznos koji ulaže u svoju platformu uprkos usporavanju rasta prihoda. „Umesto da sada naglo zakočimo, kao što će mnoge kompanije možda da urade, važno je da nastavimo dalje sa radom i dalje da ulažemo“, rekao je.

Izvor: Engadget

Facebook komentari: