Računari i Galaksija

Uridium i Microsoft Office 365

Microsoft je bitno unapredio primenu cloud computing koncepta ponudivši Office 365, pristup Office alatkama sa bilo koje lokacije, u bilo koje vreme. Domaće kompanije, poput preduzeća „Uridium“, prepoznale su prednosti koje ova vrsta usluge pruža u svakodnevnom poslovanju i upustili se u realizaciju…

branch-office-HiResU današnje doba, kompanije sve više koriste korporativne mreže i sisteme koji funkcionišu po principu društvenih mreža. Zahvaljujući tome, zaposlenima je omogućeno da na daleko jednostavniji način međusobno dele datoteke i informacije, kao i da sarađuju sa timovima iz različitih odeljenja koji su često i geografski veoma udaljeni. Upravo zbog ovog fenomena, danas je u svetu sve popularniji cloud computing, odnosno tehnologija računarstva u oblaku, koja obezbeđuje fleksibilan pristup računarskim servisima i uslugama koje se usklađuju sa potrebama korisnika nezavisno od fizičke lokacije.

Kompanija Microsoft je stoga otišla korak dalje i u okviru novog paketa Office 365 omogućila pristup Office alatkama sa bilo koje lokacije, u bilo koje vreme – čak i sa mobilnog uređaja. Upravo zahvaljujući ovoj mogućnosti, pojedine domaće kompanije, poput preduzeća „Uridium doo“ iz Valjeva, takođe su videle veliku prednost koju ova vrsta usluge pruža pri svakodnevnom poslovanju.

Pročitajte i:  Vodafone i Microsoft sklopili ugovor vredan 1,5 milijardi

„Uridium“ je osovan 1994. godine i od svog samog početka se bavi prodajom računara, računarske opreme, i softvera. Osnovna delatnost preduzeća je ostala ista i nakon 19 godina postojanja uz nužno proširenje delatnosti, koje je pre svega nametnuto potrebama tržišta, kao i brzim tehnološkom napretkom i ubrzanom ulasku u globalno informatičko društvo. „Uridium“ je danas lider u informacionim tehnologijama na tržištu Zapadne Srbije ali i šire, kako u tehnološkom inovacijama, tako i u implementaciji savremenih informacionih rešenja.

Prirodan korak

Imajući u vidu da je kompanija „Uridium“ višegodišnji korisnik usluga kompanije Microsoft, Office 365 je poslužio kao prirodno rešenje koje se jednostavno integriše u već postojeće poslovne alate. Jedan od najboljih primera ovakve vrste simbioze jeste integracija sa softverom za projektni menadžment, kao i softverom za podršku, koji su blisko povezani sa Microsoft Office 365 platformom.

„Jedan od glavnih razloga zašto smo se odlučili za Office 365 jeste pružanje usluge u ‘oblaku’. Baš zbog toga nam više nije potrebna skupa infrastruktura koja uključuje održavanje skupocenih servera i najam administratora, pa to vreme i resurse sada preusmeravamo kako bismo se maksimalno posvetili klijentima. Ovakav servis nam omogućava da menjamo kancelariju, radimo od kuće, delimo dokumenta, kao i da zajedno istovremeno radimo na istom dokumentu,“ rekao je Saša Tabaković, izvršni direktor kompanije „Uridium“.

Pročitajte i:  Kuda ide Excel korisnički interfejs?

office-for-androidPored toga, kompanija „Uridium“ je prepoznala Office 365 kao platformu koja omogućava znatno veću bezbednost podataka zahvaljujući internom sistemu koji obuhvata elektronsku poštu i celokupnu bazu podataka kompanije. U saradnji sa kompanijom Microsoft, implementirano je rešenje za skladištenje podataka koje za razliku od lokalizovanih rešenja nije podložno hardverskim kvarovima i upadima u sistem, što je kompaniji „Uridium“ omogućilo izuzetno efikasno poslovanje i znatno smanjenje troškova održavanja.

Zahvaljujući Office 365, partnerske kompanije poput „Uridiuma“ sada mogu da uživaju u prednostima Office paketa, koji uz pomoć cloud servisa menja način na koji se kompanije interno organizuju i dele informacije, kako bi što brže reagovale na često dinamičan tempo zahteva od strane klijenta. Od samog nastanka 2011. godine, Office 365 je postao jedan od najbrže rastućih proizvoda u istoriji kompanije Microsoft, omogućavajući jednostavno prilagođavanje potrebama i budžetima malih, srednjih i velikih preduzeća širom sveta, od nedavno uključujući i Srbiju.

Aleksandra Rakin

(Objavljeno u časopisu PC#205)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,