Veštačkom inteligencijom do lepote

Nova startap kompanija koja se bavi negom lepote – Provenkoristi veštačku inteligenciju da bi korisnicima prepisivala tretmane za održavanje kože, i sve to na osnovu tipa, i potreba.

Amy Yuan, koja je učestvovala u osnivanju kompanije, iskoristila je i svoja informatička znanja, a kako bi kreirala „AI motor“, čiji je zadatak bio da obradi veliki broj izveštaja o proizvodima za negu kože drugih kompanija. Proven tvrdi da je mašina prošla kroz osam miliona izveštaja, a u kojima se opisuje 20.000 sastojaka, i 100.000 proizvoda, te da je koristila i algoritme uz pomoć kojih je pravila razliku između pravih i lažnih izveštaja. Tako mašina na osnovu velike količine podataka sada može da prepozna trendove, i sastojke koje kompanije koriste u okviru proizvoda za različite tipove kože.

Pre nego što dođu do tretmana, korisnici moraju da popune detaljne upitnike, i pruže informacije o oblasti u kojoj žive, o tome da li im je koža masna ili suva, te o proizvodima za negu bez kojih ne mogu da zamisle dan. Nakon toga korisnik biva kategorizovan na osnovu podataka koje je dao, te mu se nudi proizvod koji odgovara njegovim potrebama. Da bi kupili proizvode, korisnici moraju da se pretplate na ove usluge, te za to izdvajaju 120 dolara na svaka dva meseca.

Pročitajte i:  Google Drive dobija pomoć u obliku veštačke inteligencije

Proven nije prva kompanija za negu lepote koja se okrenula veštačkoj inteligenciji, te je HelloAva 2017. lansirala chatbot-a koji preporučuje proizvode koji u svom sastavu imaju sigurnije, te zdravije sastojke, a kompanija Function of Beauty već neko vreme koristi algoritme za kreiranje šampona i balzama za kosu koji odgovaraju individualnim potrebama korisnika.

Izvor: The Verge

Facebook komentari: