BIZIT plus

Vodeći brendovi pametnih telefona za 2022. prema izveštaju Canalysa

Canalysov novi zajednički izveštaj govori o ukupnim performansama pametnih telefona tokom cele godine, zajedno sa brojevima udela pametnih telefona za četvrti kvartal 2022. (od oktobra do decembra).

PCPress.rs Image

Izveštaj kompanije Canalys izašao je danas i otkriva stanje vodećih brendova pametnih telefona u svetu

Prema izveštaju, industrija izgleda prilično mračno. Tržište je palo za 17% u Q4, u poređenju sa njegovim rastom u Q4 2021. Isporuke tokom cele godine takođe su zabeležile pad od 11% uređaja, što je dovelo do toga da su brojevi manji od 1,2 milijarde.

Kako su prošli vodeći pametni telefoni u 4. kvartalu 2021. godine?

Prema izveštaju, Apple je zauzeo najveći tržišni udeo od 25% u četvrtom kvartalu, zahvaljujući lansiranju svojih novih iPhone-a koji se uglavnom pojavljuju u poslednjem kvartalu godine.

Samsung je zauzeo drugo mesto sa 20% udela, dok je Xiaomi treći na listi sa 11% udela. Zanimljivo je da je Oppo pao na četvrto mesto na listi sa 10% tržišnog udela, a Vivo je došao na peto sa 8% udela. Postojala je i kategorija „Ostalo“ koja je činila 26% tržišnog udela.

Pročitajte i:  Predsednik Samsunga oslobođen sumnji za prevaru

Ako pogledate rast u četvrtom kvartalu 2021. godine, videćete da je Appleov udeo porastao za 2%. Istovremeno, učešće Samsunga i Oppoa poraslo je za 1%. Udeo kompanije Vivo je, s druge strane, ostao isti, dok je udeo Xiaomija pao za 2%. Veruje se da je Xiaomi-jev pad „u velikoj meri posledica izazova u Indiji“, što samo pokazuje koliko je indijsko tržište moćno.

Kako su pametni telefoni prošli tokom godine?

Godišna slika malo drugačiju priču. Samsung je zauzeo većinu tržišta sa 22%, dok je Apple bio drugi sa 19%. Xiaomi je imao 13% tržišnog udela, dok su Oppo i Vivo imali 9% udela. U poređenju sa prethodnom godinom, Apple i Samsung su dobili po 2%, Xiaomi i Vivo su izgubili 1%, a Oppo 2%.

Izvor: Digit.in

 

Facebook komentari: