Volkswagen ulaže 482 miliona dolara u proizvodnju EV

Volkswagen će do početka 2025.godine uložiti 482 miliona dolara u svoju fabriku u Wolfsburg-u. Najveći deo sredstava biti potrošen za proizvodnju električnog modela ID.3, rekao je generalni direktor Thomas Schaefer.

PCPress.rs Image

Proizvodnja modela ID.3 planirana je početkom 2023.godine

Potpuna proizvodnja kompaktnog automobila očekuje se do 2025. godine, u Wolfsburg-u. Takođe, u Wolfsburg-u će se proizvoditi potpuno električni SUV model zasnovan na platformi MEB. Platforma MEB se koristi samo za vozila na električni pogon od 2019. godine.

Komplet za električni pogon, koji uključuje strukturu i dizajn vozila, sada se prilagođava u novu verziju, koja će se zvati MEB+ i koja će omogućiti brže vreme punjenja i veći domet, navodi kompanija.

Ponovno opremanje proizvodnih lokacija u Wolfsburg-u, koje zapošljavaju oko 60.000 radnika koji proizvode modele uključujući Golf, Tiguan i Touran, bilo je od velikog značaja. Radnici su strahovali da bi fabrika mogla izgubiti značaj zbog prelaska na proizvodnju električnih automobila.

Proizvodnja vodeće fabrike nalazi se na silaznoj putanji od 2015. godine. Tada je kompanija proizvodila oko 800.000 vozila. Međutim, od početka pandemije koronavirusa proizvodnja je šala na manje od 400.000 godišnje.

Pročitajte i:  BYD protiv motora sa unutrašnjim sagorevanjem 

Thomas Schaefer rekao je da se proizvođač automobila i dalje suočava sa “neuobičajenim haosom” jer dobavljači otkazuju velike porudžbine u roku od jedne noći.

Kompanija će do februara odlučiti da li će proizvoditi novu električnu limuzinu Trinity u glavnoj fabrici u Wolfsburg-u ili će izgraditi novu fabriku za taj model.

Novi SUV model će se nadovezati na postojeće električne modele kompanije, rekao je Schaefer. Novi model će se pridodati našim najprodavanijim modelima ID.4 i ID.5 i proširiti našu poziciju na tržištu”, rekao je Schaefer.

Delimična proizvodnja modela ID.3 planirana je od početka 2023.godine. Potpuna proizvodnja se očekuje 2024.godine.

Izvor: Reuters

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,