BIZIT 11 - prvi dan

WhatsApp: odjava neželjene pošte

WhatsApp uvodi funkciju odjave neželjene pošte.

PCPress.rs Image

WhatsApp ima preko 200 miliona aktivnih korisnika mesečno. To je ogromno tržište za marketing. Veliki broj kompanija šalju poruke svojim potencijalnim kupcima. Većina primljenih poruka se smatra nepoželjnom. Kupci su do sada imali jedino opciju da u potpunosti blokiraju nalog trgovaca, ali nova funkcija menja ovu situaciju.

WhatsApp uvodi funkciju pomoću koje korisnici mogu da pruže povratne informacije trgovcima o tome da li žele ili ne žele da primaju obaveštenja ili ponude. Uskoro se može pojaviti dugme „zainteresovan/nezainteresovan“ i „zaustavi/nastavi“.

Kompanije mogu da šalju svoje masovne poruke putem WhatsAppa na osnovu kategorija: marketing, uslužni program, autentifikacija i usluga. Iako se ove kategorije nalaze u pozadini, ranije nije postojao način da korisnici zaustave ovakve ponude. Na primer, korisnici su stalno mogli da primaju kodove za potvrdu autentičnosti za kupovinu na sajtu iako nisu bili zainteresovani za ponude kompanije.

Zahvaljujući ovom dugmetu i korisnici i kompanije imaće značajno bolje uslove za efikasnu komunikaciju. Opcija se uskoro očekuje širom sveta.

Pročitajte i:  WhatsApp uvodi teme za ćaskanje

Izvor: techcrunch.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *