YouTube kreatori sakupili 20 miliona dolara za projekat pošumljavanja

YouTube kreatori koji su se uključili u akciju Arbor Day fondacije, čiji je cilj da zasadi 20 miliona stabala, uspeli su da premaše cilj od 20 miliona dolara, a u akciji je učestvovalo oko 500 hiljada donatora, uključujući i neke od najbogatijih vlasnika tehnoloških kompanija.

Kampanja je počela pre skoro dva meseca, te se uključilo na stotine YouTube kreatora kako bi se udruženim snagama borili protiv klimatskih promena, i ujedno dokazali da YouTube ne služi samo za zabavu. “Team Trees” je predvodio kreator Jimmy “MrBeast” Donaldson, a ubrzo su mu se priključili i Mark Rober (8,7 miliona pratilaca), Guava Juice (14,6 miliona), Marques Brownlee (9,5 miliona), Smarter Every Day (7,4 miliona), Ninja (22,4 miliona), Jacksepticeye (22,9 miliona), te mnogi drugi.

Do 31. oktobra već je bilo sakupljeno 10 miliona dolara, a među donatorima se našao i Elon Musk koji je donirao milion dolara, a pobedio ga je samo izvršni direktor Shopify-a – Tobi Lütke – koji je donirao milion + jedan dolar. Jasno je da 20 miliona stabala neće biti dovoljno da se potpuno izbrišu posledice ljudskih aktivnosti na planeti, ali se svakako radi o sjajnom primeru i dobrom početku.

Pročitajte i:  Tesla automobili će uskoro moći da "razgovaraju" sa pešacima

Izvor: The Verge

Facebook komentari:



SBB
Tagovi: , , , , , ,