BIZIT plus

YouTube kupio indijski startup Simsim

YouTube, kompanija u vlasništvu Google-a, kupila je indijsku startup kompaniju Simsim. Vrednost akvizicije nije objavljena, ali je vrednost kompanije procenjena na više od 70 miliona dolara.

simsim

SimSim je mlad startup koji postoji tek dve godine. Za taj period je prikupio 17 miliona dolara investicija, a prošle godine vrednost kompanije je procenjivana na 50 miliona dolara.

Kompanija je napravila platformu za povezivanje lokalnih biznisa, influensera i kupaca. Ideja koja stoji iza nje je da su „mikro-influenseri“ efektivniji kada je potrebno tartgetiranje tačno određene grupe korisnika i da obezbeđuju veću vrednost i personalizovanije iskustvo. Simsim je napravljen kako bi pomogao online shop-ovima u Indiji da brže i lakše dospeju do kupaca i da njihovi proizvodi budu vidljiviji širem auditorijumu, a za to su iskoristili uticaj lokalnih influensera. Kao deo YouTube-a, ova platforma će dobiti priliku da se proširi i izvan Indije.

Ipak, najveći video streaming servis, koji u Indiji ima na mesečnom nivou više od 450 miliona aktivnih korisnika, ne planira da se meša u poslovanje Simsim-a. Ova aplikacija i platforma će nastaviti da funkcionišu nezavisno od YouTube-a.

Pročitajte i:  DeepMind okvir nudi napredak u rasuđivanju LLM-a

Ova vest je samo još jedan dokaz da je Google ozbiljno mislio kada je nedavno objavio da planira da u narednih nekoliko godina investira u Indiju više od 10 milijardi dolara. Internet gigant je već kupio indijske startup-e, Glance i DailyHunt, koji imaju sopstvene aplikacije za kratke video snimke.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari: