Veliki ekrani 2020

YouTube Shorts želi da parira kineskom TikTok-u

YouTube je nekada bio najzabavniji među društvenim mrežama i platformama, ali onda se pojavio TikTok i sve se promenilo. Sada YouTube želi da se direktno nadmeće sa aplikacijom za pravljenje kratkih video zapisa koju stvaraju korisnici tako što će, prema navodima, lansirati sopstvenu verziju pod nazivom Shorts.

Kratki video zapisi

Shorts će korisnicima omogućiti da dodaju kratke video zapise na feed unutar mobilne aplikacije, slično kao TikTok, i iskoristiti licenciranu muziku koju YouTube Music ima u svom katalogu, navodi The Information. Te pesme se mogu koristiti u video zapisima. TikTok funkcioniše tako što omogućava korisnicima da odaberu audio, muziku ili nešto drugo i kreiraju video zapise koristeći te zvuke. Dylan Byers iz MSNBC-a dodao je dodatnu potvrdu na Twitter-u ubrzo nakon što je The Information izveštaj pušten u javnost.

Ukoliko pogledamo bilo koji izveštaj o stanju mobilne mreže, prilično je očigledno zašto YouTube želi da se uključi. TikTok je zabeležio rast od preko 125% u poslednje dve godine, pokazao je izveštaj iz januara App Annie. Aplikacija ima stotine miliona korisnika i postaje deo savremene kulture. The Information navodi da je TikTok imao približno 842 miliona preuzimanja iz Apple-ovih i Google-ovih prodavnica aplikacija u poslednjih 12 meseci – što je 15% više u odnosu na prošlu godinu.

Pročitajte i:  Daleko je Amerika: TikTok bitka i WeChat rat

Ovo nije prvi put da je YouTube razvio svoju verziju popularne funkcije na drugoj društvenoj platformi. YouTube je na svoju platformu doneo i svoju verziju Instagram Stories. S obzirom na veliku korisničku bazu (više od dve milijarde aktivnih korisnika mesečno) i brojne muzičke ugovore o licenciranju, kreiranje sopstvene verzije TikTok-a ne iznenađuje. Facebook je takođe razvio sopstvenu verziju TikToka – Lasso – koju su bez mnogo pompe testirali na tržištima poput Brazila, prenosi The Information.

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
PC Gde kupiti

Tagovi: , ,