PC - Naših 30

YouTube želi da koristi mašinsko učenje kako bi otkrio ko laže o svojim godinama

YouTube puni 20 godina, a iako je platforma stara dve decenije, mnogi njeni korisnici su znatno mlađi.

PCPress.rs Image

YouTube ove godine slavi 20 godina postojanja i predstavio je svoje planove za 2025

U čast ove godišnjice, izvršni direktor YouTube-a Nil Mohan (Neal Mohan) izneo je u blog objavi glavne planove platforme za 2025. godinu, među kojima je i suzbijanje lažnog predstavljanja godina od strane mlađih korisnika.

„Takođe smo potpuno posvećeni zaštiti naših najmlađih korisnika“, navodi kompanija. „Zbog toga ćemo 2025. godine koristiti mašinsko učenje kako bismo procenili godine korisnika – razlikujući mlađe gledaoce od odraslih – kako bismo obezbedili najbolje i najprikladnije iskustvo i zaštitu.“

Nije sasvim jasno kako YouTube planira da algoritamski proceni starost svojih korisnika, ali ovo dolazi u trenutku kada su provere godina i zahtevi za verifikaciju na društvenim mrežama postali aktuelna tema u SAD-u i širom sveta. YouTube već nudi određene zaštite za mlađe korisnike i roditeljske kontrole. Zvanična starosna granica za otvaranje individualnog naloga je 13 godina, ali mlađa deca mogu koristiti aplikaciju YouTube Kids uz pomoć roditelja.

Pročitajte i:  Internet istorija: Prvi i najstariji YouTube video

Pored toga, YouTube želi da poboljša platformu za obrazovanje tako što će razviti nove načine za učenje o temama prikazanim u video zapisima i omogućiti kreatorima sadržaja da prave kurseve.

Verifikacija godina i zaštita korisnika samo su početak načina na koji YouTube planira da koristi veštačku inteligenciju i mašinsko učenje za rast i očuvanje bezbednosti platforme u 2025. Takođe radi na zaštiti od deepfake sadržaja, omogućavajući kreatorima da kontrolišu kako ih AI prikazuje na platformi. Ovaj projekat počinje pilot programom za poznate ličnosti, ali bi u budućnosti mogao biti proširen na širi krug korisnika.

Slično tome, YouTube planira da proširi automatsko prevođenje govora nakon uspešnog testiranja prošle godine. Uskoro će svi članovi YouTube Partner programa moći da koriste ovu funkciju, koja omogućava automatski prevod sadržaja na druge jezike jednim klikom.

Naravno, YouTube je vrlo siguran u svoju poziciju u svetu društvenih mreža i popularne kulture na početku 2025. godine. Kompanija tvrdi da će YouTube „ostati epicentar kulture“ i dodatno se fokusirati na TV sadržaj. U tom kontekstu, YouTube navodi da je televizor sada najčešći uređaj za gledanje YouTube-a, čak i ispred mobilnih telefona.

Pročitajte i:  Besplatni Warner Bros. filmovi na YouTube-u

„Neverovatno je pomisliti da YouTube već dve decenije pomaže ljudima da stvaraju, uče, povezuju se i mnogo više“, piše Mohan. „Dok ulazimo u naše naredno poglavlje, ostajemo posvećeni osnaživanju kreatora, jačanju zajednice i redefinisanju načina na koji svet gleda, sluša i povezuje se.“

Izvor: Androidcentral

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *