TrendMicro

Za kupovinu virtuelnih nekretnina u metaversu potrošeno više od 2 milijarde dolara

Skoro 2 milijarde dolara potrošeno je na virtuelno zemljište u poslednjih 12 meseci, dok se ljudi i kompanije utrkuju da dobiju uporište u metaverzumu. Trenutno smo godinama udaljeni od metaverzuma koji se pojavljuje kao jedinstveni prostor na mreži gde ljudi mogu da žive, rade i igraju se u virtuelnoj stvarnosti.

Za kupovinu virtuelnih nekretnina u metaversu potrošeno više od 2 milijarde dolara

Najveće svetske kompanije kupuju virtuelno zemljište

Istraživači metaverzuma iz DappRadar-a kažu da su potrošene kriptovalute u vrednosti od 1,93 milijarde dolara na kupovinu virtuelnog zemljišta samo u protekloj godini, od čega je 22 miliona dolara potrošeno na oko 3.000 parcela zemlje u Voxels-u.
DappRadar ovo može da prati jer je Voxels izgrađen na sistemu kriptovalute Ethereum, u kojem se, kao i sve virtuelne valute, svaka transakcija evidentira i objavljuje na javnom blockchain-u.

Jedan od popularnijih svetova je Decentraland. Pokrenute 2020. godine, parcele zemlje se prodaju za hiljade, ponekad i milione dolara. Samsung, UPS i Sotheby’s su među onima koji su tamo kupili zemljište i izgradili prodavnice i centre za posetioce. Luksuzni modni brend Philipp Plein takođe poseduje parcelu veličine četiri fudbalska terena, za koju se nada da će na kraju sadržati prodavnicu i metaverzum galeriju.

Pročitajte i:  Ni Facebook ne koristi sopstveni metaverzum

U Sandbox-u, još jednom od kripto metaverzuma, Adidas, Atari, Ubisoft, Binance, Warner Music i Gucci su samo neke od multinacionalnih kompanija koje kupuju zemljište i stvaraju iskustva za prodaju i promociju svojih proizvoda i usluga.
Gucci je takođe ugradio Roblox, koji se, pored drugih velikih platformi za igre kao što su Minecraft i Fortnite, smatra najpopularnijim među novonastalim metaverzumima.

Izvor: BBC

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *