Budućnost YouTube-a
YouTube na velika vrata ulazi u svet online televizije. Lansiranje nove usluge očekuje se za šest do devet meseci. Za sada, novi servis “Unplugged”, ima podršku produkcija ABC, CBS i ESPN. Google pregovara i sa NBC-jem, Viacom-om, i Fox mrežom.
Novi servis YouTube-a namenjen je prvenstveno milenijalcima, kojima je, generalno, mogućnost biranja bitan element u svakodnevnom životu. U tom smislu, mogli bi da kombinuju Live televiziju sa YouTube sadržajima.
Postojeća YouTube Red pretplata nudi iskustvo gledanja sadržaja oslobođenog reklamnog materijala,a i u offline modu. Uprkos ovim pogodnostima, YouTube je u početku imao poteškoća da sakupi značajniji broj pretplatnika, pa je prošle nedelje odlučeno da se besplatni probni period korišćenja produži sa 30 dana na čak četiri meseca.
Kada je u pitanju odvajanje servisa “Unplugged” od konkurencije, na pr. Servisa PlayStation Vue na Android-u, čelnici YouTube-a imaju nekoliko ideja na umu, između ostalog, kreiranje posebnih paketa programa, na osnovu njihove tematike. Iako ovo možda ne bi bila najsrećniji poslovna ideja, obzirom da je reč o Googlovoj kompaniji, bez sumnje će odabrati pravu.
Imajući u vidu da transformaciju medija uzima maha, nova YouTube usluga, svakako će postati još jedan perspektivan Google-ov izvor prihoda.