Konkurs Telekom Srbija – 4 miliona dinara za unapređenje javnog prostora
Konkurs pod nazivom “Uradi nešto!” Telekoma Srbija, za podršku građanskom aktivizmu, otvoren je za glasanje. Pojedinci, organizacije i institucije prijavili su na sajtu uradinesto.rs preko 100 predloga kojima žele da u svom neposrednom okruženju ostvare pozitivne promene u raznim oblastima. Predlozi su stigli iz čak 45 gradova i opština u Srbiji, a najviše njih tiče se unapređenja javnog prostora – parkova, dečjih igrališta, dvorišta i terena, zatim obrazovanja i uključivanja marginalizovanih i ugroženih grupa u zajednicu.
„Izuzetno smo zadovoljni odzivom na konkurs, jer veliki broj prijava iz cele zemlje pokazuje da u Srbiji postoji mnogo ljudi koji žele da menjaju stvari oko sebe, imaju ideju kako to da urade i spremni su da se oko toga i potrude. Pokrenuli smo ovakav konkurs upravo iz želje da podržimo sugrađane koji se zalažu za dobrobit svog okruženja, verujući da ih je mnogo u Srbiji i da zavređuju veću pažnju i podršku društva“, rekla je Milica Marković, direktor Sektora za PR Telekom Srbija.
Koji predlozi će biti realizovani odlučiće posetioci sajta od 11. do 24. juna. Sve što je potrebno jeste da se posetioci registruju na sajtu ili da se prijave putem svog fejsbuk naloga, pregledaju prijave i glasaju za svoje favorite, najviše pet puta u toku jednog dana. Predlozi se mogu pretraživati po gradovima i opštinama iz kojih dolaze, na osnovu ključnih reči i kategorija u kojima su prijavljeni (obrazovanje, životna sredina i slično).
Pobednici prvog ciklusa konkursa “Uradi nešto!” biće proglašeni 16. jula 2012, nakon neophodne administrativne provere. Telekom Srbija će podržati predloge sa najvećim brojem glasova iznosom do 500.000 dinara po predlogu. Ukupan budžet za prvi ciklus je 4 miliona dinara, a predviđeno je da se konkurs održava dva puta godišnje.
Telekom Srbija je pokrenuo konkurs “Uradi nešto!” kako bi omogućio građanima Srbije da urade nešto u šta oni veruju, a istovremeno je dobro za širu zajednicu. Konkurs predstavlja novi pristup filantropiji, koji podrazumeva upotrebu novih medija, podršku pojedincima koji žele da menjaju stvari nabolje, kao i prepuštanje odluke o pobednicima građanima.
Izvor: Telekom Srbija