Meta donosi reklame na Threads u januaru
Usluga trenutno ima 275 miliona mesečnih korisnika.
“Višegodišnji proces”
Threads bi mogao početi da prikazuje reklame mnogo brže nego što je Meta to ranije sugerisala. Kompanija sada planira da uvede reklame na svojoj najnovijoj aplikaciji “početkom sledeće godine”. Prve reklame će se pojaviti u januaru 2025. godine.
To sugeriše da Meta želi početi zarađivati na ovoj brzo rastućoj usluzi mnogo pre nego što su Meta-ini izvršni direktori ranije sugerisali. U avgustu, kada je aplikacija dostigla 200 miliona korisnika, Mark Zakerberg je rekao da Threads može postati sledeća Meta-ina usluga sa milijardu korisnika. On je dodao je da će monetizacija aplikacije biti “višegodišnji proces.”
“Šaljemo sve ove nove proizvode, a zatim postoji višegodišnji vremenski horizont između njihovog skaliranja i zatim skaliranja ne samo korisničkih iskustava već i velikih biznisa,” rekao je Zakerberg. Na poslednjem pozivu sa investitorima, Meta-ina finansijska direktorka Suzan Li izjavila je da kompanija trenutno ne očekuje da će Threads biti značajan izvor prihoda u 2025. godini.
Prema izvestajaima, Meta planira postepeno uvođenje reklama na Threads. Kompanija će početi sa “malim brojem” oglašivača u januaru. Nije jasno koliko brzo bi ovaj proces mogao da se proširi.
Meta-ini planovi naglašavaju koliko brzo je ova usluga rasla u poslednjih nekoliko meseci. Threads ima 275 miliona mesečnih korisnika i beleži više od milion novih prijava dnevno, prema Zakerbergu. To ga čini daleko najvećim među alternativama za X koje su se pojavile tokom proteklih par godina.
Bluesky, još jedna popularna usluga slična X-u, takođe beleži značajan rast, dodavši milion novih korisnika tokom protekle nedelje. Još uvek je mnogo manja od Threadsa sa 15 miliona korisnika. Poput Threads-a, trenutno nema reklame i kompanija planira eksperimentisati sa funkcijama zasnovanim na pretplati.
Izvor: Engadget