Predstavljanje elektronske pisarnice – Smart ELPIS
U želji da unapredi poslovanje firmi u Srbiji i omogući im efikasniji i ekonomičniji način rada u kriznim uslovima, Privredna komora Beograda, Udruženje informatičke delatnosti i Microsoft kancelarija u Beogradu, organizovali su 16. aprila zanimljiv poslovno-stručni skup “Unapređenje poslovanja MSP primenom informatičkih rešenja” sa prezentacijom softvera. Skup je održan na VI spratu Privredne Komore Beograda u ulici Kneza Miloša 12 sa početkom u 11h.
Na skupu je predstavljen novi proizvod koji je napravila kompanija Smart doo iz Novog Sada. Smart Elpis 2009 – elektronska pisarnica, je proizvod razvijen na SharePoint Portal Microsoft tehnologiji i u celosti je usaglašen sa zakonodavstvom kojim se reguliše kancelarijsko i arhivsko poslovanje.
Sastoji se od dve komponente i to:
- Klijentskog programa u pisarnici i
- Web pretrage podataka
Smart Elpis 2009 se bazira na Office SharePoint Serveru 2007. Microsoft Office SharePoint Server 2007 pomaže vašoj organizaciji da uradi više tako što obezbeđuje platformu za deljenje informacija i zajednički rad u timovima, zajednicama i procesima kojima upravljaju ljudi. Office SharePoint Server se integriše sa drugim proizvodima za saradnju da bi ponudio sveobuhvatnu infrastrukturu za rad sa drugima.
Osnovna namena je jednostavan obuhvat dokumentacije koja se prima u pisarnicu i arhivu, kao i automatska raspodela i interna dostava u okviru svake organizacije, što podrazumeva: primanje i pregled akata, upisivanje akata, prenos akata u elektronsku formu, dostava akata u rad, administrativno-tehnička obrada akata, otprema akata, razvođenje akata, arhiviranje i čuvanje akata, jednostavna i brza pretraga i pronalaženje traženih dokumenata.
Portali povezuju ljude sa informacijama bitnim za posao, stručnim mišljenjima i aplikacijama. Microsoft Office SharePoint Server jeste platforma poslovnog portala svetske klase koja olakšava pravljenje i održavanje portala za svaki aspekt vašeg posla.
Smart ELPIS 2009 funkcionalnosti:
- Elektronsko evidentiranje dokumenata pisarnice
- Elektronsko arhiviranje dokumenata pisarnice
- Brza pretraga dokumenata
- Pristup dokumentima pisarnice i arhive putem računara i računarske mreže
- Višekorisnički rad
- Definisanje različitih tipova korisnika (funkcionalni i bezbednosni aspekt)
- Generisanje pregleda i izveštaja po zahtevu korisnika
- Sistem otvoren za povezivanje i proširivanje u budući dokument menadžment sistem
- Dostupnost i čitljivost arhiviranih podataka u zakonom predviđenom roku
- U skladu sa ukupnim Sistemom kvaliteta organizacije gde se primenjuje
- Deo procesa toka dokumenata organizacije
- U skladu sa zakonskom regulativom o arhiviranju dokumenata
Prednosti Smart Elpis 2009 rešenja :
- Centralna baza dokumentacije i informacija
- Sigurnost u čuvanju dokumentacije
- Ušteda u vremenu obrade i pronalaženja dokumenata
- Brz pristup dokumentima bez obzira na mesto fizičkog odlaganja
- Ovlašćeni pristup
- Višekorisnički rad
- Pun nadzor nad dokumentima
- Zaštita od uništenja i zloupotrebe dokumenata
- Smanjenje arhivskog prostora
- Smanjenje troškova
Dalji razvoj:
- Mogućnost prilagođavanja novim propisima
- Dokument u elektronskom obliku = original
- Arhiviranje i čuvanje aplikacije i elektronskog oblika dokumenta, umesto poslovne dokumentacije u papirnom obliku
- Čuvanje dokumentacije koja ima karakter kulturnog ili istorijskog blaga biće odgovornost nadležnih arhiva ili muzeja
Nekad i sad:
Svi zainteresovani za prezentaciju rešenja Smart Elpis 2009 – elektronske pisarnice, mogu se obratiti na email bojan.buhac@smart.rs ili kontaktom na tel.: 021/ 47 28 200.
Pored Smart ELPIS proizvoda predstavljeni su i:
- NA:VEX-CRM rešenje (Microsoft) i
- Web Portali na Microsoft platformi (Quiddita, Beograd)
Prezentacijama je prisustvovalo oko 100 predstavnika zainteresovanih malih i srednjih preduzeća.