Squid Game: Novi trejler najavljuje drugu sezonu
Prva sezona serije Squid Game donela je kući Netflix zaradu od 891,1 milion dolara, a u snimanje je uloženo “samo” 21,4 miliona. Uskoro stiže i druga sezona, pa ostaje da se vidi hoće li kao i prva imati 14 Emmy nominacija, ili će pak premašiti taj broj.
Podaci iz oktobra 2021. godine pokazuju da je oko 132 miliona ljudi gledalo najmanje dva minuta prve epizode prve sezone serije Squid Game u prva 23 dana, čime je oboren rekord koji je pre toga držala serija Bridgerton. Netflix povremeno objavljuje informacije o gledanosti za određene sadržaje, ali ne otkriva koliko je ljudi počelo ili završilo sezone, što često može da utiče na to da u izveštaju stoje brojke koje su veće od stvarne gledanosti.
Prva sezona je dakle postavila visoke standarde, a na drugu se čeka već tri godine. Nastavak konačno stiže u decembru, a tu je i novi trejler:
Reditelj je u jednom intervjuu rekao da će jednostavne dečje igre biti i u središtu druge sezone. Većina se igra i u drugim zemljama širom sveta, pa je sasvim sigurno da će izazvati osećaj nostalgije kod mnogih gledalaca. Sve ćemo to videti već 26. decembra, budući da je premijera na platformi Netflix zakazana za taj datum.