Airbnb deli podatke sa kineskim vlastima
Podaci će uključivati detalje iz pasoša i datume rezervacija. Airbnb će takođe dostavljati podatke o kineskim građanima koji nude smeštaj nakon što počnu da prihvataju rezervacije. U kompaniji ističu da će se time uskladiti s kineskim zakonima i propisima, “poput svih ostalih kompanija koje posluju u Kini”. Airbnb China ima oko 140 hiljada registrovanih ljudi koji pružaju usluge smeštaja. Hoteli u Kini već su dužni deliti podatke o gostima s vladom i policijom. Turisti i putnici koji odsedaju u privatnim domovima tehnički su takođe obavezni da prijave policiji pojedinosti o smeštaju u roku od 24 sata od dolaska na destinaciju. Predstavnici kompanije Airbnb ističu da se jednostavno prilagođavaju tradicionalnoj ugostiteljskoj industriji u Kini.
“Informacije koje prikupljamo slične su informacijama koje hoteli u Kini prikupljaju decenijama”, rekli su iz ove kompanije. Oni napominju da su korisnike i domaćine obavestili da će sve prikupljene informacije ostati u Kini. Airbnb se fokusirao na širenje poslovanja u Aziji, posebno u Kini koja spada među njihova tržišta s najvišim stopama rasta. Konkurencija im je najveći igrač na tom tržištu Tujia.com s više od 400 hiljada registrovanih ljudi koji pružaju usluge smeštaja. Do 2028. američki div želi povećati broj gostiju na tržištima širom sveta na milijardu godišnje. Airbnb spada među kompanije sa sedištem u Silicijumskoj dolini s najvećom vrednosti na tržištu, procenjenom na 30 milijardi dolara.