Canon CEE Hybrid Working Roadshow: Hibridno radno iskustvo u fokusu
Canon CEE i lokalna Canon predstavništva koja učestvuju u projektu priredili su hibridno radno iskustvo u sklopu Canon CEE Hybrid Working Roadshowa, koji putuje kroz Hrvatsku, Sloveniju, Rumuniju, Bugarsku i Grčku. Canon i njegovi akreditovani partneri prikazuju efikasna radna rešenja za kancelarije i udaljene lokacije, donoseći potencijalnim korisnicima demo scenarije stvarnog rada zaposlenih, od kancelarija do mobilnih telefona.
Hibridni rad je tu da ostane
Protekle dve godine donele su mnoge izazove i mnoge kompanije morale su da promene način rada. S obzirom da rad od kuće postaje novi standard, a firme prelaze na infrastrukturu i aplikacije usmerene na cloud, usluge saradnje postale su ključne za efikasan rad u privatnom ili javnom sektoru. Osim toga, poslodavci shvataju prednosti rada na daljinu, jer su veća fleksibilnost i sloboda postali preduslov koji zahtevaju zaposleni. A podaci ne mogu biti jasniji: fleksibilnost i hibridni rad definišu današnje radno mesto.
Koncept četiri centra
Canon CEE Hybrid Working Roadshow sadrži preuređeni kamion s poslovnim okruženjem podeljenim na kancelarijski i co-working centar, kućni centar, mobilni centar i interni centar za print. Canonov koncept četiri centra pokriva različite lokacije za hibridni rad, nudeći najbolja rešenja za upravljanje dokumentima i informacijama bez obzira na mesto rada.
Canonovi stručnjaci vode posetioce kroz svaki centar nudeći praktične demonstracije radnih scenarija u različitim poslovnim sektorima kao što su HR, računovodstvo, finansije, odseci za štampu i contract management.
Kancelarijski i co-working centar osigurava zaposlenima celokupan kancelarijski doživljaj, omogućavajući im neometani rad i saradnju u glavnoj kancelariji i kretanje kroz satelitske kancelarije. Kao primer, pokazujemo kako zaposleni mogu brzo pristupiti službama za ljudske resurse, mogu da revidiraju i ištampaju važne dokumente, kao i da ih podele sa kolegama u celoj organizaciji.
Kućni centar rešava brigu sigurnog i efikasnog rada kada zaposleni nije za svojim kancelarijskim stolom. Da bi imao potpuni pristup svojim podacima čak i u kućnim uslovima, za efikasan rad neophodna je laka interakcija s uređajima i digitalnim informacijama putem cloud-a. Na primer, radnik službe za ljudske resurse može pristupiti evidenciji zaposlenih od kuće, čineći obradu, potpisivanje i slanje ugovora besprekornim iskustvom. To čini rad od kuće dostupnijim i efikasnijim, pa osigurava isti nivo saradnje i sigurnosti podataka.
Mobilni centar je kancelarijsko proširenje za radnike u pokretu, koje koristi mobilnu tehnologiju i prenosni hardver. Na primer, zamislite da se radnik službe za ljudske resurse sastaje s novim zaposlenim van kancelarije. Ugovor mogu da potpišu na licu mesta, skenirati ga prenosnim skenerom i poslati kopiju novom zaposlenom dok je spremaju u datoteku novog zaposlenog.
Interni centar za štampu pokazuje kako proširiti mogućnosti u profesionalnoj štampi i hibridnom radnom okruženju. Imati interno odeljenje efikasno je iz razloga uštede i praktičnosti. Godišnji izveštaji, edukativni materijali, marketinški materijali i još mnogo toga mogu se odštampati brzo i u najboljem kvalitetu za interne korisnike.
Povezujemo vaše poslovanje
Svojim naprednim tehnologijama i rešenjima, kao i stručnošću, Canon podržava efikasan hibridni rad unutar povezanog, automatizovanog i sigurnog radnog okruženja.
„Bez obzira na vašu lokaciju, bilo u kancelariji ili na daljinu, kompanija Canon podržava produktivnost i radne navike vaše kompanije s gotovim rešenjima za automatizaciju procesa i štampanja,“ kaže Angelina Vučković, Country Director Canon Croatia & Area Manager B2B Adria. „Drago nam je da ćemo kroz naš kamion za hibridni rad našim postojećim i novim kupcima u poslovnoj regiji Adria i susednim poslovnim regijama pokazati kako im naša rešenja mogu pomoći da svojim centralnim i udaljenim timovima osiguraju maksimalnu podršku za efikasan i produktivan rad.“
Canon ima iskustvo i stručnost da usmeri kompanije na brza putovanja digitalne transformacije, dok nastavlja da čini postojeće okruženje dokumenata i sadržaja efikasnijim, jeftinijim i usklađenijim.
Više informacija potražite na linku!