Facebook ukinuo takse na humanitarne donacije
Facebook je od samog početka služi da omogući nove, te ojača već postojeće veze među korisnicima, a na drugoj po redu Facebook Social Good Forum konferenciji, koja je održana u Njujorku, iz kompanije su otkrili novine koje se, u najmanju ruku, mogu opisati kao čovekoljubive.
Naime, iz Facebook-a su ukinuli takse na sume koje se uplaćuju u dobrotvorne svrhe, a preko Donate opcije, koje su do sada iznosile 5% od iznosa koji bi korisnik uplatio nekoj neprofitnoj organizaciji. Kada su u pitanju privatni fondovi, te akcije prikupljanja novca, korisnici koji budu donirali novac će još uvek plaćati takse koje će iznositi 6,9% do 8,8%.
Pored ove promene, iz kompanije su objavili da će godišnje donirati 50 miliona dolara, a za saniranje posledica prirodnih katastrofa, te za slične akcije. Kako bi dobrotvorne akcije imale što veći odziv, Facebook svoju će opciju za doniranje omogućiti u još 13 zemalja Evrope, te u Kanadi, Australiji, i na Novom Zelandu.
Kompanija pokreće i Fundraiser API, kako bi svoje korisnike povezala i sa akcijama koje se ne sprovode na sajtu, te će na taj način povezati sa 500 neprofitnih organizacija do kraja proleća 2018. godine. Novi servis Community Help API isporučivaće podatke o određenoj prirodnoj katastrofi kriznim štabovima, te organizacijama koje budu delovale tokom kriznih perioda, a kako bi im pomogla da brže prikupe neophodna sredstva.
Među novinama je i Mentorship opcija, koja će funkcionisati u saradnji sa partnerskim neprofitnim organizacijama. Uz pomoć ove opcije korisnici koji su stariji od 18 godina moći će da se, u slučaju problema zavisnosti, nedoumica prilikom izbora karijere, te sličnih poteškoća, povežu sa odgovarajućim stručnim mentorom, te na taj način dobiju neophodan savet.
Na ovaj način bi Facebook mogao da postane popularna platforma i kada su humanitarne donacije, te pružanje podrške tokom neke prirodne katastrofe u pitanju, a predstavljene novine ukazuju na to da se, kada je Facebook u pitanju, ipak ne radi samo o skandalima u vezi sa lažnim vestima, te online nasilju, već i o mreži koja planira da ojača temelje humanosti.
Izvor: Tech Crunch