BIZIT 11 - prvi dan

HP: Saradnja sa SAP-om pruža potpunu podršku kritičnim poslovnim procesima i neprekidan rad IT okruženja

hp_logoKompanija HP predstavila je uslugu upravljanja  pozivima koje objedinjuje HP-ove i SAP-ove centre za pružanje podrške. Na taj način HP korisnicima pruža mogućnost da na jednom mestu dobiju neophodne informacije o tehnološkoj infrastrukturi SAP-ovih aplikacija, a istovremeno im pruža brzu i veoma kvalitetnu podršku.
Uz najviši nivo podrške koju HP pruža (usluge HP Mission Critical) dodatno je razvijena usluga, u saradnji sa kompanijom SAP AG, koja korisnicima pruža sveobuhvatnu podršku za kritične poslovne procese bazirane na SAP-ovim rešenjima. Zahvaljujući integrisanim radnim procesima, HP-ovi stručnjaci koji korisnicima pružaju ovaj tip podrške tesno srađuju sa SAP-ovim timom za podršku da bi zajedničkim korisicima pomogli da reaguju proaktivno, pre nego što problem i nastane.
“Podrška HP Mission Critical radi u skladu sa obavezama SAP-ove podrške za korporativne korisnike vezane za ključne poslovne procese, a korisnicima pomaže i da zaštite svoje investicije u informacione tehnologije, te da snize ukupne troškove poslovanja”, rekao je Uwe Hommel, izvršni potpredsednik aktivne globalne podrške (Active Global Support) u SAP-u. “Pored toga zajednički korisnici HP-ovih i SAP-ovih rešenja mogu izabrati maksimalni nivo podrške koji im garantuje odziv i rešenje u roku od 4 sata, 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno.”
Nova podrška za korisnike predstavlja objedinjenu tačku za pozivanje u vezi svih incidenata u SAP aplikativnom okruženju. Korisnici probleme mogu prijaviti i preko HP-ovih i  SAP-ovih kontakt centra, a oba centra odmah mogu videti informaciju o incidentu i preduzeti odgovarajuće akcije. Ovo dovodi do pojavljivanja manjeg broja grešaka, kao i do bržeg otkrivanja razloga za grešku i rešavanja nastale situacije, što skraćuje vreme prekida u radu korisnika i poboljšava performanse sistema.
“U mnogo slučajeva je osoblje u HP-ovom timu za podršku preduzelo inicijativu i rešilo kompleksne situacije u našem kompleksnom IT”, rekao je Mike Meinz, direktor za strateško planiranje i upravljanje u kompaniji General Mills. “Podrška koju je HP pružio našim ključnim poslovnim procesima sa unapređenjima vezanim za SAP doprinela je tome da ostvarujemo izvanrednu dostupnost sistema od 99,87 odsto. To je veoma značajna statistika u poslovanju koje ne toleriše prekide u radu.”
SAP-logoJoš jedan dodatak HP-ovoj podršci za SAP okruženja je HP Application Performance Standard SAPS – usluga merenja performansi sistema. Radi se o Web-baziranoj usluzi kojom se meri i analizira iskorišćenost IT resursa ukjlučujući i konsolidovanu i virtuelizovanu SAP infrastrukturu. Ovo može omogućiti IT odeljenju da  precizno odredi troškove korišćenja SAP-ovih rešenja u svakoj poslovnoj jedinici u kojoj se korisiti.
“Korisnici ne zahtevaju samo poznavanje aplikacija i infrastrukture, već i kompletan pregled, opsežno praćenje i blisku saradnju između HP-a kao dobavljača infrastrukture i SAP-a radi što bržeg rešavanja problema”, rekao je Gary M. Budzinski, viši potpredsednik za tehnološke usluge u HP-u. “Korisnici naše podrške Mission Critical osetiće prednost integrisanog okruženja koje pojednostavljuje način na koji ostvaruju podršku i ubrzava vreme do rešavanja problema, što im omogućava da se koncentrišu na svoje poslovanje.”
HP je svetski lider u IT sistemima koji uključuju SAP-ova rešenja a pruža podršku za oko 1,7 miliona korisnika u više od 50 zemalja. HP pokreće skoro 45 odsto svih instalacija SAP-ovih rešenja, odnosno preko 67.000 instalacija kod 25.000 korisnika.

Pročitajte i:  SAP S/4HANA „u oblacima”

Cene i dostupnost

Ove usluige su dostupne u Americi, Evropi, bliskom istoku i Africi, uz rešenja za Premium podršku, kao što su HP Mission Critical Partnership, HP Critical Service and HP Proactive 24 Service. Cene se razlikuju u zavisnosti od specifičnih zahteva.

 

Izvor: HP

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , , , ,